زیر پای مادر، یکی از گزینه‌های ماه رمضان/ مجموعه‌ای که با پرداختن به موضوعات معناگرا مخاطب روزه دار را جذب می‌کند


تهیه کننده سریال تلویزیونی " زیر پای مادر" با اشاره به اینکه این اثر با پرداختن موضوعات معناگرا، مخاطب روزه دار را جذب می‌کند از لطیف‌تر شدن روابط انسان‌ها در این ماه مبارک سخن گفت.

زینب تقوایی تهیه کننده سریال تلویزیونی "زیر پای مادر" در گفت و گو ب  میزان گفت: سریال "زیر پای مادر" یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان است و این اثر از شب اول این ماه مبارک روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

وی ادامه داد: "زیر پای مادر" در ۳۰ قسمت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, سریال زیر پای مادر

تقوایی تصریح کرد: تیتراژ سریال "زیر پای مادر" هنوز نهایی نشده است البته با خواننده صحبت شده، اما هنوز نمی‌توانیم نام او را اعلام کنیم.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان روابط روحی انسان‌ها را لطیف‌تر می‌کند، فضای سریال "زیر پای مادر" نیز یک درام است که در بستر خانواده اتفاق می‌افتد و در این راستا به موضوعات معناگرا هم می‌پردازند.

 

تهیه کننده سریال "زیر پای مادر" همچنین یادآور شد: این سریال به اعتقاد‌ها و باورهای مذهبی و انسانی اشاره می‌کند که بر روی تصمیم‌های انسان در زندگی تاثیرگذار هستند و اینکه این موارد تا چه اندازه می‌توانند برای انسان‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کنند.

اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, سریال زیر پای مادر

وی توضیح داد: چنین موضوع‌هایی در سریال ما وجود دارد و تصور می‌کنم اثری که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود نباید به شکل صرف، تنها یک سفره افطار را نمایش دهد چرا که به هر حال خود مردم سفره افطار را می‌بینند و به همین جهت شاید دلیلی نداشته باشد که این ویژگی در کارهای نمایشی به صورت ظاهری نمایان شود.

 

تهیه کننده سریال تلویزیونی "پشت بام تهران" همچنین گفت: ما در ماه مبارک رمضان بیشتر به دنبال یکسری مسائل معناگرا هستیم تا مسائل ظاهری و در این راستا پرهیز کردن از خوردن غذا هم به خاطر اعتلای روح و بالا رفتن سطح انسان است.

 

وی تصریح کرد: تصور می‌کنم موضوعات معناگرایی که در سریال "زیر پای مادر" وجود دارد، تا اندازه زیادی با ماه مبارک رمضان مرتبط است البته چنین آثاری در تمام سال می‌توانند پخش شوند چرا که مسائل انسانی تنها به یک دوره خاص سال مربوط نمی‌شوند.

 

تقوایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: به طور طبیعی در ماه رمضان روح تمامی مردم جامعه با موضوعات معناگرا هماهنگی بیشتری پیدا می‌کند و بر این اساس تصور می‌کنم که این سریال با پخش در این ماه مبارک، با استقبال زیادی از سوی بیننده‌ها رو به رو شود.

اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, سریال زیر پای مادر

وی خاطرنشان کرد: در سریال تلویزیونی "زیر پای مادر" به کارگردانی بهرنگ توفیقی هنرمندانی مانند کامبیر دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمیدرضا هدایتی، داریوش سلیمی، درسا بختیاری و پریوش نظریه به ایفای نقش می‌پردازند.