قتل هولناک یک معلم در سراوان/ علت این حادثه احتمالا سرقت مسلحانه است تا اختلاف ظایفه‌ای


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته افراد مسلح ناشناس با ورود به منزل ایوب حسین‌زهی معلمی در شهر گشت سراوان، اقدام به تیراندازی به سمت وی و همسرش می‌کنند که در نهایت بر اثر شدت خونریزی وی جان خود را از دست می‌دهد.

علی مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: نیمه شب گذشته افراد مسلح ناشناس در شهر گشت شهرستان سراوان وارد منزل یک معلم شده و اقدام به تیراندازی می‌کنند که تیرها با قسمت ران پای ایوب حسین‌زهی معلم سراوانی و به زانوی همسر وی اصابت می‌کند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: افراد مسلح در ادامه اقدام به بستن دست و پاهای این زن و شوهر کرده و لب تاپ، طلاها، پول‌ها و خودروی پژوهی آنها را به سرقت می‌برند.

این مسؤول ادامه داد: این افراد مسلح که به نظر سارق می‌آیند پس از بیرون آمدن از خانه این معلم، تلفن‌ را قطع کرده و موبایل‌ها را نیز با خود می‌برند و درب را از بیرون قفل می‌کنند تا کسی نتواند به آنها کمک کند.

وی گفت: صبح امروز که فرزند آنها از خانه مادربزرگش به خانه بازمی‌گردد متوجه می‌شود که درب از بیرون قفل است، همسایه‌ها را صدا کرده و آنها درب خانه را شکسته و وارد منزل شده و متوجه می‌شوند که بر اثر شدت خونریزی مرد خانه جان خود را از دست داده و زن نیز احوال مساعدی ندارد.

مرادی بیان کرد: احتمال اینکه این حادثه براثر اختلافات خانوادگی و ظایفه‌ای باشد بسیار کم بوده و به نظر می‌رسد انگیزه عاملان، سرقت مسلحانه باشد.

وی گفت: مراتب به پلیس اطلاع داده شده و در حال بررسی انگیزه عاملان و شناسایی و دستگیری آنها هستند.