امیرآبادی: العین مثل بارسلونا تیکی‌تاکا بازی می‌کرد!/ بازی با تفکر مساوی اشتباه بزرگ استقلال بود


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,امیرآبادی

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: العین مثل بارسلونا تیکی‌تاکا بازی می‌کرد و بازی با تفکر مساوی در این مسابقه اشتباه بزرگ استقلال بود.

 مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل العین امارات گفت:‌ فکر می‌کنم همه با نظر من موافق باشند که یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم. البته چند بازیکن اصلی در ترکیب نداشتیم مخصوصاً امید ابراهیمی که در وسط زمین یک نعمت برای استقلال محسوب می‌شود.

 

وی افزود: مگویان اصلاً در پست تخصصی حضور نداشت و عبدالرحمن هر کاری که دوست داشت انجام می‌داد از سویی ووریا غفوری یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت ولی بیشترین چیزی که در بازی شب گذشته به چشم آمد ضریب اشتباهات فردی بود به خصوص اینکه بازیکنان خیلی راحت توپ‌ها را از دست می‌دادند و اصلاً نمی‌توانستند حفظ توپ کنند. من در هفته گذشته مصاحبه کردم و صحبت‌هایم در رسانه‌ها موجود است که با این روند استقلال نمی‌تواند در بازی برگشت مقابل العین عرض اندام کند.

 

امیرآبادی در خصوص اینکه خیلی‌ها به ترکیب منصوریان انتقاد کردند، گفت:‌ قبل از بازی گفتم اگر برای مساوی به زمین برویم قطعاً می‌بازیم ولی اگر با نیت برد وارد زمین شویم مطمئن باشید که استقلال هم توانایی گرفتن مساوی را دارد و هم می‌تواند صعود کند. شما دیدید العین با آن سرمایه‌گذاری کرده بود دقیقاً مثل بارسلونا تیکی تاکا بازی می‌کرد و عمر عبدالرحمن و الشمرانی فوق‌آلعاده کار کردند فکر می‌کنم این شکست برای استقلال تجربه‌ای شد که با تفکری نو پا به مسابقات آسیایی بگذارد.

 

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که این تیم چقدر نیاز به تغییر دارد، گفت: از نظر من شاکله این تیم باید حفظ شود چون جوانان مستعدی دارد و این جوانان نشان دادند که می‌توانند خوب ظاهر شوند. امیدوارم برای فصل نقل و انتقالات منصوریان اشتباه گذشته را تکرار نکند و مثل اول فصل دنبال اسم‌ها نرود. استقلال نیاز به یک هافبک طراح مطرح دارد و یک مهاجم که کاوه رضایی تنها نباشد. از طرفی بازیکنان کناری استقلال در خط دفاع باید دچار تغییراتی شوند و این موضوعات باید لحاظ شود تا تیم در فصل آینده به این شکل پیش نرود.