استارت پروژه‌ی بزرگ پرسپولیس و برانکو از شب گذشته


اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی , پرسپولیس

پروفسور سرخپوشان از سوی مدیران باشگاه از روز گذشته برای انجام بزرگترین پروژه فصل این تیم در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره حضور یافت.

 به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق پرسپولیس طی دو فصل اخیر که توانسته این تیم را در شرایطی مناسبی بعد از 9 سال برای کسب قهرمانی قرار دهد، با پایان قراردادش در این فصل از سوی مدیران این تیم برای تمدید دعوت به برگزاری جلسه‌ای در این خصوص شده است.

 

برانکو ایوانکوویچ در اواخر فصل چهاردهم و در روزهایی که بیم سقوط برای پرسپولیس می رفت، به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان جانشین حمید درخشان شد و در پایان فصل توانست بزرگترین خطر تاریخ را از این تیم دور کرده و در نهایت نیز با تشکیل تیمی جالب توجهی و کیفیت تاکتیکی قابل تقدیر، سرخپوشان را در لیگ پانزدهم به صدر جدول برساند و البته بدشانس بود که در گل شماری قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد. او در ادامه روند مناسب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این فصل با جذب چند ستاره اکنون آنها را با اقتدار در صدر جدول قرار داده و در اتفاقی فوق العاده می‌توانند تا پیش از پایان فصل نیز قهرمانی خود را مسجل کنند.

 

اکنون بعد از دو و نیم فصل برانکو به پایان راه خود در قرارداد با پرسپولیس رسیده و طرفین به دنبال مسیری تازه برای تمدید قرارداد هستند. سرمربی کروات پرسپولیس که برپایه تعهدش با این تیم بارها از قرارداد خود با این تیم نام برده بود و حتی در واکنش به حضور احتمالی اش در تیم های حوزه خلیج فارس و حتی تیم ملی به قرارداد و تعهدش به پرسپولیس خبر داده بود، اکنون در حال مذاکره با مسوولان این تیم برای ادامه همکاری است. برانکو و تیم هدایتش متشکل از سرتن چوک، ایگور پانادیچ و مارکو از عواملی بودند که در این فصل توانستند کارنامه موفقی در این تیم ثبت کنند و باید دید آنها به همکاری خود با این تیم ادامه خواهند داد و طرفین به جمع بندی مشترک در این خصوص خواهند رسید یا خیر.

 

تمدید قراردادی که شرایط ویژه ای نیز خواهد داشت و اکنون برانکو با پایان دادن به طلسم عدم قهرمانی این تیم، با چالش های بزرگی نیز در فصل آینده مواجه خواهد شد و اتفاقاتی فراتر از مسائل مالی و اکنون برانکو ایوانکوویچ در انتظار مشخص شدن تمام مسائل مربوط به مالی، مدیریتی و ... در تیمی است که مطمئنا فصل آینده با انگیزه کسب جام معتبرتر باید به میدان برود.

 

برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری که توانسته اند تیمی مدیریتی و فنی فوق العاده تشکیل داده و بر اساس آن اکنون پلان مناسبی در تیم به اجرا بگذارند که قواعد حرفه ای در آن کمی بیشتر از سایر تیم ها رعایت می شود و زمین تمرین حرفه ای، قرارداد حرفه ای بازیکنان و تمدید مناسب و پیش از موعد و ... یکی از مولفه های آن محسوب می شود، اکنون به دنبال تعیین وضعیت در خصوص آینده باشگاه هستند تا در انتخاب مسیر همکاری شرایط مناسب را در پیش گیرند.