عقبگرد نخواهیم کرد / هنرمندانی که به استادیوم آزادی آمدند٬ از حسن روحانی گفتند


الهام پاوه‌نژاد، حسین زمان، کامران تفتی، لیلی رشیدی و الهام کُردا از این که چرا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت به استادیوم آزادی آمدند و چرا به حسن روحانی رای می‌دهند گفتند.

به گزارش  خبرآنلاین، عصر شنبه 23 اردیبهشت هنرمندان سینما، تئاتر و موسیقی در کنار مردم در همایش حامیان حسن روحانی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی حاضر شدند.

 

از جمله این هنرمندان الهام‌ پاوه‌نژاد، نازنین بیاتی، داریوش کاردان، کامران تفتی، حسین زمان، آریا آرام‌نژاد، مهران رنجبر، سامان مقدم، کیومرث پوراحمد، باران کوثری، لیلی رشیدی، الهام کُردا، سحر دولتشاهی، امیرحسین رستمی، سروش صحت، لاله اسکندری، نازنین بیاتی، علی قربانزاده، رضا کیانیان و... بودند.

 

الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در میان تمام صداهایی که در استادیوم 12 هزار نفری اجازه نمی‌داد صدا به صدا برسد در مورد این که چرا به حسن روحانی رای خواهد داد به خبرنگار خبرآنلاین گفت: «فکر می‌کنم اگر همه‌مان یک مقدار احساسات را کنار بگذاریم و واقعیت‌ها را ببینیم قطعا متوجه حرکات سازنده دولت در چهار سال گذشته خواهیم شد. دولتی که کشور را در شرایط بسیار سخت و دشوار داخلی و بین‌المللی تحویل گرفت. امیدواریم، امیدواریم، امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند و عقبگرد نخواهیم کرد.»

 

حسین زمان خواننده نیز در این مورد که چرا به همایش حامیان حسن روحانی آمده است توضیح داد: «من به جمع مردم آمده‌ام تا اعلام کنم به عنوان هنرمندی که 15 سال است در حصرم، مخالف حصر و بندم و امیدوارم در آینده شرایط برای آزادی بیشتر و رهایی عزیزان در بندمان فراهم شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

 

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون هم که از دیگر هنرمندان حاضر در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی بود تصریح کرد: «ما تعهد دادیم و چهار سال پای آن ایستادیم و شاهد اتفاقات خوبی بودیم. امروز به این جا آمده‌ام تا از حسن روحانی حمایت کنم چون می‌خواهم طی چهار سال آینده اتفاقات بهتری بیفتد. ان‌شااله که یادمان نرود، یادمان نرود که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و مهم است که پای کسی که به فکرمان است، برایمان کار کرده و چیزهایی را کنترل کرده است بمانیم. یادمان نرود که این ستودنی است و ارزشمند.»  

 

لیلی رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و از هنرمندان حامی حسن روحانی در مورد حق رای دادن گفت: «رای دادن حق من است و دلم نمی‌خواهد حقم را به دیگری بدهم. دلم می‌خواهد حق رای دادن برای من بماند و دلم می‌خواهد به کسی که دوستش دارم رای بدهم و دلم نمی‌خواهد مسیر اصلاحات را رها کنم.»

 

الهام کُردا بازیگر و کارگردان تئاتر نیز در همین مورد گفت: «من رای می‌دهم برای این که دلم نمی‌خواهد دوباره به گذشته برگردم. دلم می‌خواهد مملکتم، آدم‌هایی که در آن زندگی می‌کنند و خودم همیشه رو به جلو حرکت کنیم. ما باید دیدمان وسیع باشد نه این که فقط به چیزهای کم اهمیت نگاه کنیم. ما باید بزرگ فکر کنیم و بزرگ نگاه کنیم. حسن روحانی سیاستمداری است که بزرگ فکر می‌کند.»

 

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,هنرمندان سینما

 

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,هنرمندان سینما

 

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,هنرمندان سینما

 

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,هنرمندان سینما

 

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,هنرمندان سینما