نیمار: علاقه ای به مقایسه شدن با مسی و سوارز ندارم


نیمار، ستاره برزیلی بارسا در مورد رابطه خود با لیونل مسی و لوییس سوارز، تمدید قرارداد مسی و شرایط تیم ملی برزیل صحبت کرد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی نیمار و پیوستن او به چلسی یا یونایتد منتشر شده است.

 

رابطه خوب با مسی و سوارز: "مسی طی 4 سال اخیر خصوصا در ابتدای ورودم به بارسا که روزهای دشواری داشتم خیلی به من کمک کرد. مسی بازیکنی است که بارها بهترین بازیکن جهان شده اما نزد من آمد و گفت آرام باش و بازی خودت را انجام بده. زمانی که مسی در زمین می درخشد من بسیار خوشحالم.

 

سوارز نیز همینگونه بود و من اطمینان دارم که او روزی به بهترین بازیکن جهان تبدیل می شود. من نیز امیدوارم با کمک هم تیمی هایم عملکردی در خور سطح بارسا داشته باشم."

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,نیمار

 

مقایسه با مسی و سوارز: "هرگز احساس خوبی در این رابطه ندارم زیرا این دو بازیکن 10 سال است در بالاترین سطح قرار دارند و من همیشه آنها را تحسین کرده ام. من امیدوارم هر روز پیشرفت کنم  به بازیکن بهتری تبدیل شوم اما علاقه ای به مقایسه شدن با کسی در من وجود ندارد."

 

پیشرفت تیم ملی برزیل و تحسین شدن توسط مسی: "برزیل تبدیل به تیمی شده که نمایش دلپذیری ارائه می دهد که این موضوع نه تنها توسط مسی، بلکه از سوی بسیاری از افراد مورد تحسین قرار گرفته است. زمانی که تیمی نمایش خوبی ارائه دهد همه علاقمند به شکست دادن آنها هستند و این همان موضوعی است که توجه همگان را به خود جلب کرده است."

 

تمدید قرارداد مسی: "او با بارسا تمدید خواهد کرد زیرا مسی و بارسا جزئی از یکدگیر محسوب می شوند. با تمرکز و روحیه خوب، می توانیم دوباره فاتح سه گانه شویم."