آپشن‌های قرارداد رضایی و ابهام برای ماندن/منصوریان دستور سکوت داد


اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , رضایی

مهاجمی که تعداد گل های کمی برای استقلال به ثمر رسانده حالا به یکی از دغدغه های سرمربی این تیم برای فصل آینده تبدیل شده است. 

به گزارش مهر، پاس گل مهاجم استقلال  دوباره خاکستر تمدید قرارداد را از آتش پنهان کنار زد و با توجه به محبوبیت کاوه رضایی در میان هواداران این تیم کار را برای مدیران استقلال سخت تر کرد.

 

کاوه دلخور است، این را امروز همه می دانند، قراردادی که توفیقی و افشارزاده با این بازیکن دو پا بسته اند تمام و کمال توسط افتخاری اجرا نشده و اختلاف های زیادی در مورد بندهای قرارداد وی بین او و باشگاه وجود دارد. اینکه افشارزاده بد قرارداد بسته یا افتخاری بد عهدی کرده یا خود رضایی زیاده خواه است بحث این مقال نیست بلکه مبحث این ماجرا داغ شدن پرسش ویژه ای است که به وجود آمده است.

 

آیا کاوه در استقلال می ماند؟

مدیر برنامه های رضایی بارها طی روزهای اخیر به دفتر مدیر عامل رفته و بندهای قرارداد را بررسی کرده و درخواست پول کرده است، افتخاری از آن سو سعی کرده حقوق کاوه را پرداخت کند و اتفاقا تا حدودی هم موفق بوده اما آپشن ها و بندهای قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده و محل اختلاف است. بندهایی مثل این موارد:

 

رضایی در صورتی که در این فصل ۲۵ بازی برای استقلال انجام می داد، حدود ۲۵۰ میلیون تومان بیشتر از قرارداد ثبت شده باید دریافت می کرد. علاوه بر این، اگر مهاجم استقلال به تیم ملی دعوت شود، حدود ۱۰۰ میلیون دیگر به دستمزد او اضافه می‌شود. آپشن بعدی تعداد گل‌های او است. اگر رضایی ۱۵ گل برای استقلال به ثمر برساند، ۱۵۰ میلیون تومان دیگر دریافت می‌کند. به این ترتیب با توجه به اینکه کاوه بیشتر از ۲۵ بازی برای استقلال بازی کرده، لیست تیم ملی هنوز اعلام نشده و هنوز استقلال در آسیا بازی دارد و شانس رسیدن کاوه به گل های زده بیشتر از ۱۵ هم وجود دارد و کاوه ۹ پاس گل هم داده این معادله همچنان بی جواب است.

 

این در حالی است که علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد بازی با مس در جام حذفی اشاره کرد که باشگاه استقلال به تعهداتش نسبت به رضایی عمل نکرده و این بازیکن می‌تواند طبق بند قراردادش از استقلال جدا شود. سرمربی استقلال مدعی شد که علاوه بر رضایی، ۹ بازیکن استقلال هم چنین وضعیتی دارند. هر چند منصوریان بعداً حرفش را طور دیگری اصلاح کرد.

 

استراتژی جدید!

منصوریان این روزها به شدت سعی دارد در مجموعه باشگاه استقلال کسی در این زمینه مصاحبه نکند، او کاوه را می خواهد و حق هم دارد که بخواهد، رضایی هم در آسیا گلزن خوبی بوده، هم در دربی فوق العاده عمل کرده و هم با ۹ پاس گل و ۷ گل زده شرایط خوبی ایجاد کرده است. با این وجود برخی مسئولان و نزدیکان منصوریان بعضا در کادر فنی و حتی رسانه ای ها هم در جلسه ای پیرامون همین موضوع به او حرفی زدند  که بیراه هم نیست. آنها گفتند هفت گل زده برای مهاجم نوک استقلال آمار خوبی نیست، آن هم در حالی که طارمی ۱۸ گل زده، ساسان انصاری ۱۶ گل، منشا ۱۵، قاضی ۱۲، بیت سعید و تبریزی ۱۰ گل زده اند.

 

با وجود اصرار منصوریان در مورد عدم صحبت در این رابطه اما این حرف ها با برنامه قبلی و استراتژی مشخص، دیروز و امروز  بدون ذکر منبع رسانه ای شد تا کاوه رضایی دقیقا بداند که جایگاهش اگر چه بالاست اما سر به آسمان نمی ساید.

 

در واقع برخی در باشگاه استقلال شروع کرده اند به اعلام های بی نام در مورد کاوه که «می تواند برود»! حتی برخی از آنها از اختلاف افتخاری با کاوه رضایی گفتند و شایعه کردند که افتخاری گفته کاوه رضایی را نمی خواهد. این شایعه سازی های هدفدار از آن جهت صورت گرفت که کاوه در مذاکرات دست بالا را نداشته باشد و این شایعه ها هم بخشی از ذهن او را پرکنند.

 

در واقع استراتژی جدید باشگاه استقلال برای نگه داشتن کاوه همین شایعه پراکنی های رسانه ای برای پایین آوردن خواسته های کاوه است. کاوه ای که تازه به جرگه متاهلین پیوسته و شاید بیش از هر سال دیگری به پول برای ساخت آینده اش نیاز دارد.