بررسی سلامت روانی قاتل مرد طلافروش +عکس


اخبار حوادث ,خبرهای حوادث, حوادث روز

مردی که با انگیزه سرقت مرد طلافروش را به قتل رسانده بود، برای تعیین سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد.

 به گزارش جام‌جم، این مرد میانسال متهم است روزهای پایانی دی امسال مردی طلافروش را در تهران به قتل رسانده و پس از سرقت کلیدهای مغازه او به آنجا دستبرد زده است. او بعد از دستگیری اعتراف کرد به دلیل بدهکاری تصمیم به سرقت از یک طلافروشی گرفته و سرانجام مقتول را که طلافروشی 60 ساله بود شناسایی کرده است. او پس از کشاندن مقتول به مغازه‌اش، او را کشت و جسدش را تکه تکه کرد.

 

در ادامه ماموران متهم به قتل و فردی را که به او پناه داده بود، شناسایی و دستگیر کردند. دیروز متهم به قتل و دوستش، برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

 

ابتدا دوست وی مدعی شد از ماجرای قتل طلافروش و سرقت از مغازه او خبر نداشته و این ماجرا را در روزنامه‌ها خوانده و زمانی که خواسته دوستش را به پلیس لو دهد او فرارکرده و بعد پلیس بازداشتش کرده است.

 

این در حالی بود که عامل جنایت هم با تشریح جزئیات جنایت گفت: من بدهی 300 میلیون تومانی به افراد داشتم اما نتوانستم این بدهی را بپردازم، بنابراین تصمیم به سرقت طلافروشی گرفتم. با شناسایی مقتول 60 ساله، یک تصادف ساختگی راه انداخته و به بهانه پرداخت خسارت او را به مغازه‌ای خالی کشاندم. همان جا او را کشتم و با سرقت کلید مغازه‌اش، به طلاهای آنجا دستبرد زدم.

 

با توجه به اظهارات متهم به قتل، قرار شد او برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شود و بعد صحنه جنایت را بازسازی کند.