دایی: از لطف مدیران جدید پرسپولیس حسابم مسدود شد/مدیر اتومبیل‌سازی را در بزرگترین باشگاه ایران مشغول به کار کرده‌اند!


اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,علی دایی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از لطف و محبت مدیرانی که در باشگاه پرسپولیس هستند، برای اولین بار حساب من مسدود شد.

به گزارش  فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی گفت: ما بازی سختی داریم و پرسپولیس صحبت کردن ندارد؛ این تیم از قدرت زیادی برخوردار است و ما با همه قدرت فردا بازی خواهیم کرد. ما برای این 3 امتیاز بازی می‌کنیم چون به آن نیاز زیادی داریم.

 

سرمربی نفت تهران ادامه داد: می‌خواهیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و 3 امتیاز این بازی برایمان خیلی مهم است. پرسپولیس هم نیازی به تعریف کردن ندارد؛ این تیم و برانکو خیلی خوب هستند. دوست ندارم وارد این مسائل شویم. بازی سختی داریم اما می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم.

 

علی دایی در مورد غیبت 5 بازیکن اصلی پرسپولیس در بازی فردا گفت: مطمئنا غیبت این بازیکنان از یک بابت خوب است. اینکه پرسپولیس 5 بازیکن اصلی خود را ندارد البته ما هم 2 بازیکن مهم خود را نداریم. پرسپولیس بازیکن زیاد دارد. ما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. شاید فردا یک دروازه‌بان 18 ساله را در ترکیب بگذارم که اولین بازی‌اش است. ما خیلی مشکل داریم. پرسپولیس بازیکن ندارد، ما از اول فصل خیلی چیزها نداشتیم.

 

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: مسائل خیلی بدی داشتیم. کاش فقط مشکل‌مان نداشتن 5، 6 بازیکن بود. متأسفانه از ابتدای فصل درگیری خیلی از مسائل بودیم. پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. 50، 60 درصد مردم حامی پرسپولیس هستند.

 

دایی در ادامه گفت: این طرفداران می‌توانند انگیزه بزرگی به بازیکنان جوانشان بدهند. پرسپولیس 5 بازیکن ندارد اما بازیکنان جانشین می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و شایستگی‌هایشان را به برانکو ثابت کنند و بر همین اساس کار ما سخت‌تر می‌شود. ما هفته گذشته تمرینات منظم و خوبی نداشتیم اما این هفته به غیر از امروز تمرینات خوبی را برگزار کردیم. از نظر فوتبالی چیزی از پرسپولیس کم نداریم و می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم اما مسائل دیگری در تیم ما وجود دارد.

 

وی درباره اینکه چندین سال به عنوان مربی نمونه مالیاتی انتخاب می‌شده اما این بار به خاطر بدقولی‌های مدیران باشگاه پرسپولیس حسابش بسته شده افزود: این لطف و محبت مدیرانی است که در باشگاه پرسپولیس هستند که برای اولین بار حساب من مسدود شد. البته بعد از یکی، دو روز از طریق مجاری قانونی حسابم را باز کردیم اما این لطف مدیران جدید پرسپولیس است که در این باشگاه کار می‌کنند. یک نفر که مدیر شرکت اتومبیل‌سازی بوده به یکباره پیدا می‌شود و او را در بزرگترین باشگاه ورزشی ایران مشغول به کار می‌کنند. البته این مشکل فقط مختص به فوتبال یا ورزش ما نیست. بلکه در همه مملکت ما شرایط اینطور است. این لطف را هم مرهون مدیران جدید پرسپولیس هستم که برای اولین بار در عمرم حسابم مسدود شد.

 

سرمربی نفت تهران در خصوص مشکلات مالی این باشگاه و اینکه آیا این موضوع در روند نتیجه‌گیری نفت تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: همه این مسائل تأثیرگذارند. امروز ما را به زمین تمرین راه ندادند و مجبور شدیم به زمین تختی برویم آن هم در حالی که چمن این ورزشگاه را نزده بودند و ما توانستیم 45 دقیقه کار کنیم. امسال انواع و اقسام بی‌حرمتی‌هایی که تا به حال ندیده بودم اینجا به ما شد. جلوی ما را می‌گیرند و اجازه تمرین به ما را نمی‌دهند. البته آنها حق دارند چون پولشان را می‌خواهند و ما هم باید پول بدهیم اما خیلی مشکلات داشتیم که به آن دامن نمی‌زنیم. با این همه باید بگویم تیمی داریم که به 4 دهه قبل برمی‌گردد و اگر شرایط همین گونه ادامه یابد برای بازی بعد در ساعت 15 روز بازی به بازیکنان می‌گوییم که به رختکن تیم بیایند.

 

دایی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از نام شما سوءاستفاده می‌شود و بازیکنان به خاطر نام دایی شاید حاضر باشند بدون پول هم کار کنند، تصریح کرد: اینطور نیست. من همیشه گفته‌ام که فدراسیون فوتبال مسئول اول فوتبال است و باید خیلی‌ها را بسنجند. من پیشنهاد دادم که ضمانت‌نامه از تیم‌ها بگیرند تا هر کسی نتواند وارد فوتبال شود. الان بازیکن خارجی یا مربی خارجی جایی دارد که به آنجا شکایت کند و شاید دیر یا زود به پولشان برسند چون بحث کسر امتیاز و سایر مسائل در میان است اما ما ایرانی‌ها اینجا مظلوم واقع شدیم. هم کادر پزشکی، هم کادر بازیکنان و هم مربیان مظلوم هستند اما باشگاه‌ها کار خودشان را می‌کنند و سال بعد هم بازیکن خودشان را می‌گیرند بدون اینکه به تعهدات سال‌های قبل‌شان عمل کنند. اما ما ایرانی‌ها مورد تبعیض واقع می‌شویم حالا خارجی‌ها چه بازی کنند و چه بازی نکنند شکایت می‌کنند و پولشان را می‌گیرند اما ما به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم و رأی می‌گیریم اما انجام نمی‌شود.

 

دایی در مورد وضعیت حضور سجاد شهباززاده در نفت گفت: متأسفانه سجاد مدتی با ما تمرین نکرده بود و زمان حضورش با اعتراض بازیکنان ما همراه شد که 7، 8 روز تمرین نکردیم اکنون اما تمرین کرده‌ایم سجاد اگر درست پیش برود و آمادگی جسمانی‌اش را به دست آورد، می‌تواند خیلی به ما کمک کند. سجاد بازیکن بزرگی است که از نظر هوش، اخلاق و رفتاری بازیکن بسیار خوبی است. او می‌تواند به ما کمک کند اگر بحث کارت بازی‌اش حل شود. اکنون پیگیر کارهایش هستیم تا فردا بحث کارتش حل شود.

 

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای توقف پرسپولیس دارید گفت: فردا این مسئله را در میدان نشان خواهیم داد.

 

سرمربی نفت در مورد اینکه گفته بود می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند و از نظر داوری به نفت خیلی ضربه خورده، اظهار داشت: برخی از شما اول و آخر حرفهایمان را می‌زنید و آنها را تحریف می‌کنید و هر نتیجه‌ای را که می‌خواهید می‌گیرید. من کی همچین حرفی زدم؟! پرسپولیس از اول فصل برنده می‌شود من کی گفتم این تیم را می‌خواهند قهرمان کنند. در جام حذفی دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد و چقدر تیم ما از داوری ضربه خورد. پرسپولیس بهترین فصل فوتبالی‌اش را دارد. در تمام طول سال نتیجه گرفته و فراز و نشینی در این فصل نداشته است و مدام رو به جلو حرکت کرده است. من همیشه گفته‌ام در بازیهای دیگر دوست دارم پرسپولیس برنده شود اما مقابل تیم ما نه. بازیکنان ما آنقدر خوب هستند که می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند.

 

علی دایی در مورد اینکه چرا در آزمون دکترا شرکت کرده در حالی که می‌توانست دکترای افتخاری بگیرد، گفت: من به خاطر انگیزه شخصی‌ام در کنکور دکترا شرکت کردم. 11 سال پیش فوق‌لیسانس گرفتم و به خاطر انگیزه شخصی‌ام و همچنین دوستانم که خیلی تأثیرگذار بودند در آزمون دکترا شرکت کردم و دنبال چیز دیگری نبودم. من در این جامعه زندگی می‌کنم و خیلی چیزها را می‌بینم در جوامع اروپایی، عربی و آمریکایی زندگی کرده‌ام. دوست داشتم از نظر علمی خیلی از مسائلی که جوابش را نگرفته‌ام بگیریم البته اگر قبول شوم. انگیزه من برای حضور در آزمون دکترا شخصی بود. دوست داشتم ادامه تحصیل بدهم.

 

وی افزود: دنبال مقام نیستم و اینکه بخواهم پستی در کشور بگیرم. می‌خواهم همیشه آزاد باشم. هیچ وقت آزادی‌ام را رها نمی‌کنم که دنبال پست و مقام بروم که چندین مرتبه به من پیشنهاد پست و مقام شده است. یک دقیقه از زندگی کنونی‌ام را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم و زندگی شخصی‌ام را دوست دارم و می‌خواهم خیلی از مسائل را بفهمم.