مرد و زن جوان به رگبار بسته شدند


یک مرد و همسرش در مقابل پاساژی در میانرود شیراز به رگبار بسته شدند.

 به گزارش خبرجنوب؛ چند روز قبل مأموران کلانتری میانرود شیراز در جریان جنایت هولناکی مقابل یک مجتمع تجاری در میانرود قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسیهای اولیه حاکی از آن بود که در این جنایت مردی جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده و همسر جوانش نیز زخمی شده و غرق در خون بیهوش روی زمین افتاده است.

 

با گزارش ماجرا به محمدی دره شوری بازپرس کشیک، وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی شیراز در محل جنایت حاضر شدند.

 

مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از شاهدان نخستین کسی بود که با این صحنه روبهرو شده بود. وی گفت: در حال عبور از این خیابان بودم که متوجه شدم یک نفر در حالی که خودرواش را گوشه ای پارک کرد به سمت این زن و شوهر آمد. وی ادامه داد:

 

در ابتدا مرد مسلح گلولهای به سمت مرد جوان شلیک کرد او غرق در خون روی زمین افتاد سپس به سمت ماشینش رفت و بار دیگر برگشت و به سمت همسر قربانی نیز که گریه و زاری میکرد نیز گلوله ای شلیک کرد و سپس متواری شد. در این ماجرا مرد جوان سر صحنه فوت کرد اما همسرش بیهوش است. با دیدن این صحنه به سرعت ماجرا را به پلیس خبر دادم.

 

کارآگاهان در ادامه به بررسی محل جنایت پرداختند. قربانی با شلیک اسلحه ساچمهزنی به قتل رسیده و همسرش نیز با همان اسلحه زخمی شده بود از این رو بلافاصله جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل و همسرش برای درمان به بیمارستان اعزام شد.

تیم تحقیق در ادامه بررسیها به پرس و جو از شاهدان ماجرا پرداخت.بررسی سوابق نشان میداد که قربانی با هیچکس مشکلی نداشته است.

 

کارآگاهان که به صورت شبانه روزی مشغول رسیدگی به این پرونده بودند در ادامه به سرنخهای خوبی دست یافتند که میتوانست آنها را در کشف راز این جنایت هولناک یاری دهد. 

 

مأموران این بار به فردی مظنون شدند که تمامی سرنخها نشان میداد وی مرتکب قتل شده است. از این رو بار دیگر تحقیقات ویژه ای در این خصوص انجام تا انیکه ماموران پی بردند این مرد از مدتها قبل با فردی اختلاف حساب داشته است از این رو تحقیقات بر روی این موضوع متمرکز شد و سرنخهایی به دست آمد که حکایت از جنایت با انگیزه مالی میداد. با انجام تحقیقات گسترده فاش شد که روز جنایت قاتل در تعقیب این زن و مرد بوده و در یک موقعیت مقابل پاساژ دست به جنایت زده و این زن و شوهر را گلوله باران کرده است.

 

گفتنی است در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری تنها مظنون این جنایت ادامه دارد.