هوای اصفهان گرمتر می شود


اخباراجتماعی,خبرهای   اجتماعی ,هواشناسی

دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 34 درجه سانتیگراد و امروز صبح ( پنجشنبه) هم در خنک ترین ساعات به 18درجه سانتیگراد رسید. 

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روند افزایشی دما در این استان تا سه روز آینده با شیب کمی ادامه دارد.

 

به گزارش ایرنا، ساناز جعفری  با بیان اینکه تا دو روز آینده پدیده خاص جوی در استان اصفهان پیش بینی نمی شود، افزود:دمای هوا در سه روز ساعت آینده در اکثر مناطق استان افزایش کمی خواهد یافت.

 

وی گفت: هم اکنون آسمان در سطح استان اصفهان صاف تا کمی ابری است و تا چند روز آینده هم آسمان بصورت صاف تا کمی ابری و در مناطق مرکزی با غبار رقیق صبحگاهی و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

 

جعفری گفت: دمای هوای صبح امروز ( پنجشنبه) در اصفهان به 18 درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر شده است.

 

وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 34 درجه سانتیگراد و امروز صبح ( پنجشنبه) هم در خنک ترین ساعات به 18درجه سانتیگراد رسید.

 

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاشان با 40 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

 

به گفته وی هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز ظهر وزش باد و برای روز شنبه، صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز ظهر وزش باد پیش بینی می شود.