روبن: می‌خواهم رکورد یوهان کرایف را بشکنم


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,روبن

بازیکن هلندی بایرن مونیخ اظهار کرد دوست دارد به زودی رکورد اسطوره فوتبال کشورش را بشکند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از TZ، فیلیپ لام که چند سالی است بازوبند کاپیتانی بایرن مونیخ را به بازو می‌بندد، در پایان فصل از دنیای فوتبال کناره‌گیری می‌کند.

 

آرین روبن به خداحافظی لام واکنش جالبی نشان داد و گفت: هر اندازه از خوبی‌های لام بگویم، بازهم همه چیز را نگفتم. او یک کاپیتان نمونه است. سال‌هاست در کنار لام بازی می‌کنم. دلم برای پای راستم تنگ می‌شود. او برای من حکم پای راستم را در زمین داشت. با لام آنقدر هماهنگ شدم که چشم بسته همدیگر را در میدان پیدا می‌کنیم. بازی کردن در کنار یاشوا کیمیش را دوست دارم اما لام بازیکن دیگری است.

 

روبن درباره حضور در لیگ فوتبال چین نیز گفت: با پیشنهاد بسیار خوبی از لیگ چین مواجه شدم. به خودم گفتم آیا هنوز توان بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا را دارم یا نه. جواب مثبت بود. به همین خاطر به چین نرفتم.

 

هافبک تیم ملی فوتبال هلند در پایان سخنانش هم اظهار کرد: در چهار کشور مختلف، ۱۰ بار قهرمان لیگ شدم. این یک افتخار بزرگی است. اتفاق بزرگ‌تر برای من این بود که با رکورد یوهان کرایف، اسطوره فوتبال هلند برابری کردم. کرایف بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هلند است. می‌خواهم رکورد او را بشکنم.