پیکر دختر سه ساله تهرانی در رودخانه دوهزار تنکابن پیدا شد


اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن از کشف پیکر بی ‎جان دختر بچه سه ساله که بعدازظهر 19خردادماه در آب‌های خروشان رودخانه دوهزار تنکابن غرق شد، توسط امدادگران این مرکز خبر داد.

 به گزارش ایسنا ؛ یدالله صالحی گفت: ساعت 15 جمعه 19 خرداد ماه چند خانواده مسافر که از تهران به این منطقه آمده و بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده در کنار رودخانه خروشان دوهزار چادر زده بودند، ناگهان متوجه ناپدید شدن فرزندشان که در حال بازی در ساحل رودخانه بود شده و پس از جستجوی فراوان و دلهره از به آب افتادن کودک با جمعیت هلال احمر تماس گرفتند.

 

وی ادامه داد: پس از تماس مذکور، بلافاصله تیم مستقر در محور دوهزار به محل حادثه اعزام و با هماهنگی های انجام شده، تیم پشتیبان دیگری در محور گردشگری این منطقه حضور پیدا کرده و جستجوی برای یافتن دختر بچه در طول رودخانه آغاز شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه سرانجام پس از تلاش فراوان و سخت کوشانه نیروهای امدادی و به علت خروشان بودن رودخانه و آب بُردگی حادثه دیده، در ساعت 16 موفق به پیدا کردن جسد بی‌جان دختر بچه در حدود 2 کیلومتری از محل وقوع حادثه شدند.

 

در ادامه گفت: علیرغم انجام فوری اقدامات اولیه حیاتی و پیش بیمارستانی متاسفانه به علت وارد شدن ضربات مکرر در طول مسیر رودخانه به مصدوم و نیز خوردن آب فراوان، امکان نجات فراهم نبود و متأسفانه کودک به دلیل خفگی جان سپرد.