پیکر شهید نیروی انتظامی در شهرستان هامون تشییع و خاکسپاری شد - بیو گرافی شهید ابوالفضل خمر

بیو گرافی شهید ابوالفضل خمر

بیو گرافی شهید ابوالفضل خمر

برگزیده ها: پیکر شهید نیروی انتظامی در شهرستان هامون تشییع و خاکسپاری شد

برگزیده ها ایران آنلاین /آیین تشییع پیکر مطهر این شهید از میدان امام علی (ع) تا مصلی شهر محمد آباد هامون با حضور مسئولان، علما و قشرهای مختلف مردم این شهرستان برگزار و سپس در زادگاهش روستای ابراهیم آباد خاکسپاری شد.
فرماندار هامون در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: مردم این شهرستان در همه زمان ها در راه حفظ و تمامیت اراضی کشور جانانه دفاع کردند که اکنون 256 شهید گواه این مطلب است.
معصومه پرندوار ادامه داد: شهید ابوالفضل خمر از شهدای جوان نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان است که حدود سه ماه گذشته ازدواج کرده بود.
وی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی چراغ هدایت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستند.
اشرار مسلح سه شنبه شب با یک دستگاه خودروی پژو 405 به سمت نیروهای گشت انتظامی درخاش حمله کردند که منجر به شهادت سه نفر از ماموران انتظامی این منطقه شد.
سه نفر از نیروهای کادر و وظیفه انتظامی شهرستان خاش بنامهای گروهبان یکم منوچهر جوینی، گروهبان یکم ابوالفضل خمر و وظیفه عباس چراغی شهید و وظیفه سجاد عبدالهی نیز مجروح شده که حال وی وخیم گزارش شده است.
علی اصغر میرشکاری سخنگوی شورای تامین و معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان دیروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سه نفر از عوامل اصلی شهادت ماموران انتظامی شهرستان خاش به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
محمد آباد مرکز شهرستان هامون در 200 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

به گزارش برگزیده ها منبع: ایرنا


,