قلی خانی : وجود دخترم در روز مادر برایم بهترین هدیه است/ مادر بودنم به ایفای نقش یکتا کمک کرد


اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , قلی خانی

قلی خانی با بیان اینکه وجود دخترش بهترین هدیه در روز مادر برایش محسوب می شود، گفت: مادر بودنم به ایفای هر چه بهتر نقش یکتا در سریال "هشت و نیم دقیقه " کمک کرد.

 شبنم قلی خانی بازیگر سریال تلویزیونی "اولین شب آرامش" در گفت و گو با میزان گفت: روز مادر از آن روزهای بسیار مهم و زیبایی است که ما برای مادرانمان هر کاری هم انجام دهیم، باز کم است.

 

وی ادامه داد: من خودم مادر هستم اما دختر من خیلی کوچکتر از آن است که بخواهد برای من هدیه ای تهیه کند اما وجود خودش وسلامتی او برای من بهترین هدیه است.

 

بازیگر سریال "هشت و نیم دقیقه" همچنین تصریح کرد: برای مادر خودم سعی می کنم با او صحبت کنم و متوجه شوم که چه وسیله ای احتیاج دارد یا چه چیزی را بیشتر دوست دارد تا همان را برایش تهیه کنم.

 

وی افزود: اما می دانم که مادرم وقتی شادی و موفقیت مرا ببیند، بهترین هدیه را دریافت کرده و به طور یقین به هدیه مادی من نیاز ندارد.

 

قلی خانی اظهار کرد: مادر بودن حس و حال بسیاری زیبایی دارد و شاید یکی از دلایلی که باعث شد نقش یکتا را با جان و دل بازی کنم ، این است که خودم مادر هستم واین اتفاق به حس و حالم در روند ایفای این نقش  کمک کرده است.

 

وی همچنین گفت: به خوبی درک می کنم که یک مادر چه حس و حالی دارد و به همین دلل در روند ایفای نقش در سریال " هشت و نیم دقیقه" این نقش را بازی نمی کردم بلکه با این شخصیت زندگی می کردم.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که با شهرام شاه حسینی کار کردم چرا که او بازیگرها را به خوبی راهنمایی می کند و همه این عوامل دست به دست هم می دهد تا یک بازیگر بتواند جلوی دوربین ظاهر شود.