بیرانوند: پرتاب دستم نعمت خدادادی است/ امیدوارم رکورد گل نخوردن‌مان را حفظ کنیم


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , بیرانوند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان بازی دوستانه با مونته‌نگرو را بهترین تمرین قبل از بازی برابر ازبکستان دانست.

 به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین عصر امروز (جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را در اردوی تیم ملی انجام داده‌ایم و بازی با تیم ملی مونته‌نگرو هم در راستای همین تمرینات بود که به عقیده من چنین بازی‌هایی بهترین تمرین برای ملی‌پوشان قبل از بازی‌های رسمی است.

 

وی افزود: بازی راحتی را مقابل ازبکستان پیش‌رو نداریم از این جهت که این تیم برای رفتن به جام جهانی به مصاف ما می‌آید و نمی‌خواهد بازنده میدان باشد. ما تمرینات خوبی را در چند روز اخیر پشت‌سر گذاشته‌ایم و از نقاط ضعف و قوت حریف خود آشنایی داریم. ان‌شاءالله که بتوانیم نتیجه لازم را مقابل ازبکستان کسب کرده و صعود‌مان به جام جهانی را قطعی کنیم.

 

دروازه‌بان تیم ملی درباره آمادگی خود در دیدار با مونته‌نگرو یادآور شد: من بعد از بازی لخویا - پرسپولیس از قطر راهی اتریش شدم تا در تمرینات تیم ملی شرکت کنم. خوشبختانه هر چهار دروازه‌بان حاضر در اردو در بهترین شرایط خود قرار دارند و در اینجا تمرینات خوبی را پشت‌سر می‌گذارند.

 

بیرانوند در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد پرتاب‌های دستش در بازی با مونته‌نگرو خاطرنشان کرد: در مورد پرتاب‌های دستم مطمئناً براساس خواسته‌های کادرفنی برای شروع مجدد به موقع است. برخی مواقع هم خودم صلاح می‌دانم که این کار را انجام دهم. انجام چنین پرتاب‌هایی نعمت خدادادی برای من است.

 

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند رکورد گل نخوردنش در مسابقات مقدماتی جام جهانی را مقابل ازبکستان همچنان حفظ کند یا نه، تصریح کرد: باید بگویم رکوردی که تا الان حفظ شده نتیجه و حاصل تلاش همه اعضای تیم است نه من. قبلاً هم گفته‌ام که دفاع ما از جلو شروع می‌شود و همه بازیکنان وظایف دفاعی خود را به نحو احسن انجام داده‌اند که چنین رکوردی تا الان به دست آمده است. ان‌شاءالله همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این رکورد همچنان پا برجا بماند.