جزئیات جلسه طارمی در باشگاه پرسپولیس/ می‌خواهم به اروپا بروم


اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, طارمی

مهدی طارمی با وجود اتمام مهلت ۱۴ روزه اش برای ترانسفر شدن به اروپا امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و در جلسه با سرپرست باشگاه، مجددا بر تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس تاکید کرد. 

به گزارش مهر، مهدی طارمی صبح امروز در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه دیدار کند.

 

در این جلسه مهاجم ملی پوش پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه خواست تا باوجود اتمام مهلت تعیین شده، با ترانسفر او به اروپا موافقت کنند. این در حالی است که مهلت طاهری برای خروج طارمی دیروز به اتمام رسید.

 

با این حال این بازیکن اصرار به رفتن و جدایی از پرسپولیس دارد؛ موضوعی که طارمی در جلسه خصوصی امروزش با مدیرعامل باشگاه بارها تکرار کرد. طارمی اعلام کرده است نمی‌خواهد فرصت حضور در باشگاه های اروپایی را در فصل منتهی به جام جهانی روسیه از دست بدهد. وی در جلسه امروز گفته است که فرصت بازی در اروپا را با این روند از دست می دهد.

 

او که برای گرفتن تخفیف بابت دریافت رضایتنامه اش به باشگاه آمده بود با مخالفت قاطعانه طاهری برای کاهش رقم درخواستی باشگاه نسبت به صدور رضایتنامه اش مواجه شده است. باشگاه به طارمی فرصت کوتاه دیگری داده است تا تنها با پرداخت تعیین شده قبلی بتواند رضایت این باشگاه را برای خروج از پرسولیس بگیرد.

 

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید خبر اصرار طارمی به رفتن از پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: درباره حضور طارمی در پرسپولیس دو بحث فنی و اداری وجود دارد. مسئیل اداری در حال انجام است تا راهکارهایی توسط باشگاه ارائه شود. طارمی باید تصمیم نهایی را درباره پیشنهاد باشگاه بگیرد. درباره مسائل فنی هم شخص برانکو نظر نهایی را می دهد و هیچ دخالتی صورت نمی گیرد.