جاده هراز مسدود شد


اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی,جاده هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن محور هراز خبر داد و نسبت به بارش‌های ۳ روز آینده در جاده های کشور هشدار داد.

  به گزارش مهر؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد ساعتی از امروز (شنبه) در محور هراز اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده محور هراز از امروز تا ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به منظور عملیات راهداری مسدود است و مسافرانی که قصد تردد از این محور را دارند می‌توانند از مسیرهای جایگزین در محورهای چالوس و فیروزکوه استفاده کنند.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: در حال حاضر تصاویر دریافتی و گزارش‌های همکارانمان نشان می‌دهد بارش باران در اکثر محورهای فارس و خصوصاً در محور خرم‌بید و اقلید ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

وی گفت: همچنین با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی این انتظار را داریم که فعالیت این سامانه بارشی تا سه روز آینده در کشور ادامه داشته باشد و از این رو لازم است رانندگان با توجه به لغزندگی معابر و جاده‌های کشور، نکات ایمنی را رعایت کنند.