اکبرپور: تیموریان و جباروف مطمئناً به استقلال کمک می‌کنند


اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,اکبرپور

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر وقت استقلال در طول فصل دوندگی زیادی در بازی داشت، مقابل حریفانش خطرناک ظاهر شد.

 علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص عملکرد استقلال مقابل نفت تهران گفت: من قبلاً هم گفته‌ام اگر استقلال در زمین دوندگی بیشتری داشته باشد و بازیکنان کار پرس را خوب انجام بدهند، مطمئن باشید این تیم توانایی موفقیت دارد و برای حریفان یک رقیب خطرناک است. درست است که استقلال از روی ضربات ایستگاهی به گل رسید، ولی در دقایق دیگر بازی هم نشان دادند که در محوطه جریمه حریف خطرناک هستند. به نظر من بازیکنان باید فاصله خطوط را خوب رعایت کنند و با دوندگی‌شان نقاط ضعف خود را در طول بازی پر کنند.

 

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف استقلال، اظهار داشت: من اکثر بازی‌های استقلال را که امسال دیده‌ام متوجه شدم که تغییرات در ترکیب استقلال زیاد است، اگر منصوریان بتواند به ارنج ثابت دست پیدا کند، تا حدودی کار خودش را راحت‌تر کرده است. این تغییر مکرر بازیکنان انگیزه آنها را از بین می‌برد و بازیکن نمی‌داند اگر خوب بازی کند، بازی بعد هم فیک است یا نه، البته این مربیان هستند که به شیوه خودشان اعتقاد دارند و در این زمینه نمی‌تواند کاری انجام داد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازگشت رحمتی به ترکیب آبی‌پوشان گفت: طبیعی است که سرمربی تشخیص می‌دهد چه بازیکنی بازی کند، ولی این دلیل نمی‌شود که عملکرد حسینی در بازی‌های گذشته بد بوده است. رحمتی هم ممکن است اشتباه کرده باشد و انسان جایزالخطاست، ولی فکر می‌کنم منصوریان به خاطر تجربه رحمتی، از او در بازی امروز بازی گرفت.

 

اکبرپور در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور تیموریان و جباروف در استقلال گفت: استقلال بیش از حد جوان شده و نیاز بود که تیم چند بازیکن باتجربه داشته باشد. هم تیموریان و هم جباروف تجربه کافی را دارند به‌خصوص تیموریان که یک هافبک جنگنده است و اگر روی فرم باشد، می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. به نظر من سن و سال در فوتبال مهم نیست، اگر قرار است یک جوان در زمین باشد و دوندگی نکند، چه بهتر که یک باتجربه در زمین حضور داشته باشد و تجربه‌اش به کار تیم بیاید.