بارش برف در جاده های ۱۰ استان/اعلام محورهای مسدود


اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی  ,وضعیت جوی

پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای سراسر کشور را اعلام کرد که بر اساس آن در ۱۰ استان بارش برف و در ۲ استان نیز بارش باران گزارش شده است.

 به گزارش مهر، محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، قزوین، البرز، ارتفاعات هراز، فیروزکوه، کندوان در استان مازندران و گردنه قلاجه در استان کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.

 

همچنین اکثر محورهای استان کرمان و مازندران و محور حاجی آباد - سیرجان در استان هرمزگان بارش باران اعلام شده است و در بیشتر محورهای استان زنجان و محور اسالم - خلخال و اردبیل - سراب در استان اردبیل یخ زدگی و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.

 

طبق اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی، محورهای محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های اردبیل و گیلان، محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور کرج - چالوس از بامداد ۱۴بهمن تا اطلاع بعدی به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

محور سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه به علت بارش شدید برف، محور سه راهی پونل در استان گیلان به دلیل ریزش کوه و محور هراز از ساعت ۰۵:۲۰ امروز(۱۴بهمن) تا اطلاع بعدی به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

 

محور کرج - چالوس در استان های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت ۲۰ الی ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز بعد مسدود بوده و در زمان انسداد، تردد از سایر محورهای شمالی انجام می شود.

 

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.