اخبار کونگ فو، مسابقات کونگ فو، ورزش کونگ فو، اخبار کونگ فو - تاریخ مسابقات کانگ فو

کونگ فو یک اصطلاح مشهور چینی است که اغلب برای اشاره به هر یک از انواع هنرهای رزمی چینی ـ از جمله شکل مدرن آن ووشو ـ بکار می رود. معنای اصلی کونگ فو در زبان چینی تا حدی از آنچه که این روزها از این لغت برداشت می شود متفاوت است. کونگ فو در اصل به معنای تخصص فرد در هر مهارتی - نه لزوماً رزمی- می باشد. تغییر معنایی این واژه احتمالاً به دلیل ترجمه نامناسب فیلم های چینی اتفاق افتاده است.

واژه کونگ فو از دو بخش «کونگ» یا «گونگ» به معنای کار، فعالیت، شایستگی یا دستاورد و «فو» تشکیل می شود. «فو» در زبان چینی هم به معنی انسان است و هم پسوندی با معانی بسیار مختلف. اگر فو را در معنای اول آن در نظر بگیریم معنی کونگ فو چیزی شبیه به «دستاورد انسان» خواهد بود و اگر آن را پسوند بدانیم معنای آن «فعالیت و تلاشی که با صرف زمان و انرژی قابل توجه به دست می آید» خواهد بود.

به این ترتیب «تمرین کونگ فو» در اصل به معنی تمرین یک رشته رزمی نبوده است بلکه به فرایند کلی تمرینات بدنی و ذهنی یک شخص و آموزش ها و تکامل مهارت های او اشاره داشته است. حالا این مهارت ممکن است در زمینه یک هنر رزمی باشد یا هر مهارت دیگری در رشته های هنری، علمی و فنی مختلف. از سبک های ایرانی کونگ فو می توان به کونگ فو پرتوآ ، کونگ فو توآ اشاره کرد.

در این بخش از سایت برگزیده ها برای شما جدیدترین اخبار  کونگ فو را آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.

تاریخ مسابقات کانگ فو , اخبار کونگ فو تو آ در اسلامشهر

تاریخ مسابقات کانگ فو

آخرین اخبار از مسابقات کونگ فو در ایران و جهان


اخبار کونگ فو تو آ در اسلامشهر ,