بازداشت پزشک متخصص در مرگ مشکوک همسر پرستار


پزشک متخصص در ارتباط با مرگ مشکوک همسر پرستارش بازداشت شد. این پزشک مدعی است نقشی در مرگ همسرش نداشته و مرگ زن جوان بر اثر مصرف متادون بوده است. 

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی دی‌ماه 94 یکی ازمسئولان بیمارستانی در تهران با پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک زنی 31 ساله که پرستار بیمارستان بود، خبر داد.

 

مرگ او از سوی ماموران به بازپرس کشیک وقت دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات از خانواده زن فوت شده آغاز شد.

 

خواهر پرستار فوت شده به افسر تحقیق گفت: خواهرم ابتدا با پرستاری که همکارش بود ازدواج کرد. آنها به‌دلیل اختلافاتی که با هم داشتند با وجود داشتن یک فرزند مشترک، از هم جدا شدند. اردیبهشت سال 94 خواهرم با پزشک متخصصی در بیمارستان محل کارش عقد کرد، اما پس از مدتی با هم به اختلاف خوردند.

 

وی ادامه داد:آن روز شوهرش آمپولی را به او تزریق کرد و خواست کسی به داخل اتاق نیاید تا حال خواهرم بهتر شود. چند ساعت بعد که برای سرکشی به خواهرم رفتم دیدم حالش بد است. به شوهرش زنگ زدیم که گفت نگران نباشیم و به اورژانس زنگ بزنیم. اورژانس که آمد او را به بیمارستان بردیم. بررسی‌های پرستاران نشان می‌داد خواهرم به‌خاطر مصرف متادون به این روز افتاده اما نتیجه آزمایش‌ها معلوم کرد او متادون مصرف نکرده است. او را به بیمارستان لقمان منتقل کردیم که در آنجا دوباره آزمایش‌ها را انجام دادند و گفتند، مسمومیت او بر اثر متادون است. خواهرم به کما رفت و با اصرار شوهرش او در بیمارستان محل کارشان بستری شد، اما بعد از حدود دو ماه خواهرم فوت کرد. گمان می‌کنیم دامادمان مقصر مرگ اوست.

 

داماد جوان که پزشک متخصص بود احضار و در تحقیقات مدعی شد نمی‌داند همسرش به چه علت فوت کرده است.

 

بازپرس جنایی از پزشکی قانونی خواسته بود علت اصلی مرگ این زن را مشخص کنند. سرانجام چندی پیش پزشکی قانونی اعلام کرد مرگ زن جوان به علت عفونت شکمی و عوارض قلبی ـ ریوی ناشی از مسمومیت بوده است.

 

این در حالی بود که هیات سه نفره کمیسیون پزشکی قانونی هم اعلام کردند مرگ زن جوان به‌دلیل مصرف متادون بوده و باید مصرف متادون در همان آزمایش نخست که در بیمارستان انجام شده بود، تائید شده باشد.

 

داماد جوان دوباره به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار و در تحقیقات منکر نقش داشتن در مرگ همسر سابقش شد.

 

ماموران با هماهنگی قضایی به خانه متوفی رفتند و در بازرسی از آنجا سرنگی را یافتند که محتویاتش یک داروی افزایش قوای جنسی بود.

 

بنابراین با دستور قاضی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، چند روز پیش پزشک متخصص به اتهام نقش داشتن در مرگ همسرش بازداشت شد.متهم پرونده به بازپرس جنایی گفت: همسرم حالش بد بود و استفراغ می‌کرد. او خودش متادون را به جای استامینوفن مصرف کرد و بعد من به او آرامبخش تزریق کردم. حتی در کیف همسرم چند روز قبل از مرگش متادون وجود داشت. من در مرگ او نقشی نداشتم.

 

او برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد تا راز مرگ تلخ این پرستار جوان فاش شود.