تابش: تروریست ها با کوله پشتی فشنگ‌های زیادی آورده بودند و هدف‌شان راهیابی به صحن مجلس بود


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,  تابش

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت که هدف تروریست‌ها راهیابی به صحن مجلس شورای اسلامی بوده است.

 به گزارش  ایلنا ، محمدرضا تابش با اشاره به حادثه ترورسیتی صبح چهارشنبه در مجلس گفت: حدود ساعت ۱۰ صبح بود که یکی از نمایندگان استان فارس سراسیمه وارد صحن علنی مجلس شد و گفت تروریست‌ها از طریق دفاتر ملاقات مردمی نمایندگان که در جوار ساختمان اصلی قرار دارد به مجلس حمله کرده‌اند.

 

وی افزود: رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: تروریست‌ها محافظان اولیه را کنار زده و وارد ساختمان دفاتر ملاقات مردمی شدند و آنجا اقدام به گروگان‌گیری کردند و متاسفانه تعدادی از مسئولان دفاتر نمایندگان را به شهادت رساندند.

 

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف تروریست‌ها این بود که با آسانسورهایی که مردم وارد ساختمان می‌شدند وارد شوند و از محل آسانسورهایی که نمایندگان استفاده می‌کنند به صحن مجلس راه پیدا کنند.

 

به گفته وی، تروریست‌ها با کوله پشتی فشنگ‌های زیادی را با خود آورده بودند و حدود سه، چهار ساعت ساختمان ملاقات مردمی را به اشغال خود درآوردند.

 

تابش یادآور شد: یکی از تروریست‌ها به واسطه تیراندازی محافظان به هلاکت رسیدند و سه تروریست دیگر جلیقه انفجاری خود را منفجر کردند که بر اثر این حادثه تعدادی از مسئولان دفاتر و مردم به شهادت رسیدند و در مجموع بیش از ۵۰ نفر هم در دو حادثه تروریستی امروز صبح در تهران زخمی شدند.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تروریست‌ها مرقد امام و مجلس را انتخاب کردند چرا که امام راحل با بنیانگذاری نظام جمهوری اسلامی دست استکبار و استعمار را از منطقه کوتاه کرد و مجلس شورای اسلامی هم نماد مردمسالاری واحقاق حقوق مردم است.

 

وی در پایان با محکوم کردن این حادثه تروریستی، از نیروهای حفاظت سپاه، انتظامی، امنیتی و امدادی و کادر پزشکی و درمانی تشکر کرد.