کریم بنزما: رونالدو بازیکن مغروری نیست


اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,رونالدو

رونالدو در دیدار نهایی لیگ قهرمانان با زدن دو گل توانست ۱۱ گله شود تا بالاتر از لیونل مسی به عنوان آقای گل این فصل رقابت ها انتخاب شود.

 کریم بنزما معتقد است هم تیمی پرتغالی او به هیچ وجه بازیکن مغروری نیست.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، رئال مادرید در این فصل با زوج بنزما و رونالدو در خیلی از دیدارهای خود حاضر شد و موفق شد عملکردی خوب داشته باشد و یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

 

رونالدو در دیدار نهایی لیگ قهرمانان با زدن دو گل توانست ۱۱ گله شود تا بالاتر از لیونل مسی به عنوان آقای گل این فصل رقابت ها انتخاب شود.

 

کریم بنزما با تمجید از ستاره پرتغالی گفت: من واقعا برای توصیف رونالدو حرف خاصی ندارم و وقتی نام او را می شنوم فقط احترام می گزارم. من درک خوبی از بازی او دارم و از بازی کنار او راحت هستم. رونالدو می خواهد همیشه توپ را داشته باشد و وقتی می دود این خیلی سخت می شود تا توپ را به او برسانیم. او بازیکنی است که همیشه به دنبال گلزنی است و همین باعث شده است تا فوق العاده باشد. البته بعضی مواقع که انتظار ندارم او توپ را  به من می دهد و من باید کار را تمام کنم. در کل باید بگویم که با وجود تلاش های زیاد او برای گلزنی در ترکیب رئال مادرید او به هیچ وجه بازیکنی مغرور نیست که تنها به خود فکر کند.

 

کریم بنزما این فصل عملکردی خوب در رئال مادرید داشته است و به نظر می رسد او حداقل یک سال دیگر در جمع مادریدی ها حضور داشته باشد. هر چند درباره حضور او در تیم ملی فرانسه هنوز پیشرفت خاصی حاصل نشده است و دیدیه دشان همچنان این بازیکن را به تیم ملی فرانسه دعوت نمی کند.