اختلاف 370 میلیونی زن وشوهر،به قتل یکی از برادرزن ها انجامید


شامگاه شنبه 24 تیر مأموران کلانتری 112 ابوسعید دو بار برای خاتمه دادن به درگیری در مقابل یک خانه به خیابان مرتضوی اعزام شدند. اما بار دوم با پیکرمردی روبه‌روشدند که چاقو خورده و روی زمین افتاده بود. مرد میانسالی هم چاقوبه دست بالای سرش ایستاده بود.

 ایران نوشت: با انتقال مرد مجروح به بیمارستان لقمان، مرد میانسال که برادر زنش را با چاقو زده بود بازداشت شد. اما ساعاتی بعد مرد مجروح از شدت خونریزی جان باخت.بدینترتیب متهم 52 ساله به دادسرای جنایی انتقال یافت.

 

وی صبح دیروز در برابر بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم ایستاد و گفت: «آن شب برادرزنم چهار بار در خانه آمد و دردسر درست کرد. یک بار حتی مأموران کلانتری هم آمدند. اما بار آخر او یکی دیگر از برادرزن هایم و دوستانش را هم آورده بود. آنها 6 نفربودند و من تنها. به همین دلیل از ترس چاقو برداشتم اما نمی‌دانم چاقو چطور به اوخورد. من قصد کشتن کسی را نداشتم و تا وقتی پلیس نیامده بود متوجه چاقو خوردن برادرزنم نشدم.»

 

وی درباره علت درگیری گفت: «370 میلیون تومان پس اندازم دست همسرم است و او از 4 ماه پیش خانه را ترک کرده. آن شب به خانه مادرش که نزدیک‌مان بود رفتم و پای آیفون از او خواستم برای حل مشکلاتمان به خانه بیاید اما ساعتی بعد برادرهایش آمدند و درگیری اتفاق افتاد. من ترسیده بودم اما از اینکه چاقو برداشتم پشیمانم.»