گلایه‌ی ازبک‌ها از زمان دیدار با ایران در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ + عکس


اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,جام‌جهانی ۲۰۱۸

رسانه‌های ازبکستانی از بی‌اطلاعی فدراسیون فوتبال این کشور از ساعت برگزاری دیدار تیم ملی این کشور مقابل تیم ملی فوتبال ایران ابراز نگرانی کرده و نسبت به زمان شروع این رقابت گلایه‌هایی را مطرح کرده‌اند.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران قرار است دوشنبه ۲۲ خرداد هشتمین دیدار خودش در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. پیش‌تر قرار بود این بازی روز ۲۳ خرداد ۹۶ برگزار شود، اما به دلیل همزمانی با لیالی قدر، در رایزنی فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال ازبکستان و با همکاری فیفا قرار شد این این بازی یک روز زودتر برگزار شود.  

 

رسانه‌های ازبکی که پیش از این درباره تغییر زمان این دیدار انتقاداتی را مطرح کرده بودند این بار از ساعت برگزاری بازی ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

دیدار ایران و ازبکستان قرار است ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران و پس از مراسم افطار در استادیوم آزادی برگزار شود تا تماشاگران بتوانند به راحتی در ورزشگاه حاضر شوند و مشکلی هم برای بازیکنان ایجاد نشود.

 

سایت DARYO ازبکستان در این باره نوشته است: "ساعت بازی ایران و ازبکستان کمی عجیب است. فوتبال ازبکستان تا به حال سابقه بازی در این ساعت از شب را نداشته است. فدراسیون فوتبال ازبکستان هم از ساعت برگزاری بازی ابراز بی‌اطلاع است و عنوان کرده که فدراسیون فوتبال ایران توضیحی برای برگزاری بازی در ساعت ۲۱:۱۵ به ما نداده است.

 

تنها به نظر می‌رسد به دلیل زمان اذان مغرب به افق تهران و مراسم افطار تصمیم بر این گرفته شده که ایران بازی در ساعت ۲۱:۱۵ برگزار شود".

 

ازبکستان آخرین شانس‌هایش را برای صعود به جام جهانی جستجو می‌کند. شاگردان ساموئل بابایئان اکنون در رده سوم گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارند. ازبک‌ها با توجه به این که تنها یک امتیاز از کره کمتر دارند امیدوارند که بتوانند یکی از تیم‌های صعود کننده از گروه باشند و برای رسیدن به این هدف نیاز دارند که از تیم ملی ایران در تهران امتیاز بگیرند.

 

اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,جام‌جهانی ۲۰۱۸