واکنش باشگاه استقلال به صحبت‌های کفاشیان و احتمال برکناری افتخاری


اخبار ورزشی  ,خبرهای ورزشی , استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید در جلسه فوق العاده این باشگاه درباره مقصران محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گیری خواهد شد.

 

 حسن زمانی در گفتگو با  مهر، درباره مهلت ۷۲ ساعته هیات مدیره این باشگاه بعد از صدور رای فیفا و محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال هم برای حل این مشکل وارد کار شده است، ما تا روز چهارشنبه مهلت داریم تا نتیجه قطعی مشخص شود. تا دو روز دیگر یک مقدار تحمل می کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.

 

وی درباره صحبتهای علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و ناامیدی اش از تغییر رای فیفا تصریح کرد: حرف ما این است که خود فیفا هم به خاطر مشکلات بانکی نتوانسته به تعهداتش در قبال فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال عمل کند. امید ما به همین موضوع است. روی این موضوع تاکید داریم که خیلی وقت است این مشکلات سر راه بوده؛ هرچند که شاهد قصورهایی هم هستیم.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی وزیر ورزش و جوانان از این اتفاق و اینکه گفته می شود سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال برکنار خواهد شد، گفت: به هر حال این کاری که صورت گرفته قابل قبول نیست و هیچکس آنرا تایید نمی کند. من صحبتی با وزیر ورزش در این ارتباط نداشته ام. قرار شد بعد از نتیجه نهایی و رایزنی فدراسیون فوتبال، جلسه فوق العاده ای برگزار کنیم و تمام کسانی که در این اتفاق دخیل و مقصر بوده اند را بررسی کنیم.

 

زمانی در پایان در خصوص احتمال جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال هم گفت: هنوز به ما چیزی در این ارتباط اعلام نشده است و بنده از آن بی اطلاعم.