شرکت چینی از جوان نخبه ایرانی شکایت کرد - شکایت شرکت چینی از جوان نخبه ایرانی

برگزیده ها > شکایت شرکت چینی از جوان نخبه ایرانی

شکایت شرکت چینی از جوان نخبه ایرانی

برگزیده ها: شرکت چینی از جوان نخبه ایرانی شکایت کرد

گروه سیاسی «تیتریک»، یک شرکت چینی در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از یک جوان نخبه کارآفرین ایرانی شکایت کرد.
در پی یک آزمایش علمی در مقایسه گیرندگی آنتن های رومیزی موجود در بازار کشور، توسط مسلم دیانی، مخترع جوان ماهشهری، شرکت چینی «م» از این جوان مخترع به اتهام نشر اکاذیب شکایت کرد.
به گزارش برگزیده ها این جوان در گفت وگو با خبرنگار ما تاکید کرد: بنده پس از 6 سال کار و تحقیق شبانه روزی موفق به تولید یک آنتن بسیار قوی شدم که یک سال پس از عرضه آن در بازار، چندین شرکت آن را کپی کرده و روانه بازار کردند و من نیز در یک آزمایش علمی با استفاده از دستگاه Promax tv explorer II قدرت گیرندگی آنتن های موجود در بازار را اندازه گیری کردم که پس از این آزمایش علمی، شرکت وارد کننده محصولات چینی «م» از بنده شکایت کرد.
وی ادامه داد: چرا باید در سال اقتصاد مقاومتی یک شرکت وارد کننده محصولات چینی که هیچ نفع مالی برای اقتصاد ایران ندارد و هیچ کارگر ایرانی را سرکار نمی برد از من که در شهرستان محروم ماهشهر اقدام به تولید آنتن می کنم شکایت کند؟
به گزارش دانا، شرکت فوق درحالی تمام قطعات آنتن خود را در چین تولید، مونتاژ و سپس محصول نهایی خود را روانه بازار می کند، که بیش از 6 شرکت داخلی در حال تولید آنتن رومیزی ایرانی هستند.
گفتنی است در سال 92 شرکت بازرگانی «ه» وارد کننده محصولات شرکت چینی «م» بیش از 127200 دستگاه موبایل را به صورت قاچاق با ارز مرجع وارد کشور کرد که همان زمان در گمرک اصفهان توقیف شد.
انتهای پیام/ بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
,