ثبت نام مجدد جاماندگان برای دریافت یارانه - جاماندگان ثبت نام اعتکاف سمنان

برگزیده ها ثبت نام مجدد جاماندگان برای دریافت یارانه جاماندگان ثبت نام اعتکاف سمنان

جاماندگان ثبت نام اعتکاف سمنان

برگزیده ها: ثبت نام مجدد جاماندگان برای دریافت یارانه

برای چندمین بار اعلام شد که نام نویسی از افراد جامانده برای دریافت یارانه نقدی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مجلس شورای اسلامی دولت را موظف کرد از افراد جامانده برای دریافت یارانه نام نویسی کند.

به گزارش برگزیده ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، به دولت اجازه دادند یارانه نقدی 24 میلیون نفر را قطع کند، اما باید فرصت ثبت نام برای افراد جامانده، فراهم شود.

براساس این مصوبه مجلس از این افراد در فرمانداری ها نام نویسی می شود.

از زمانی که دولت یازدهم در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها به ثبت نام مجدد با هدف انصراف مردم از دریافت یارانه، اقدام کرد مسئولان دولت، به ویژه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور بارها و بارها وعده داند که امکان تغییر سرپرست خانوار، ثبت نام خانواده های جدید و کودکان تازه م تولد شده فراهم شده و نوبخت حداقل دو بار اعلام کرد که در این ماه، یارانه نوزادان تازه م تولد شده و حتی طلب های قبلی هم پرداخت می شود، اما نه تنها حتی یک نفر هم موفق به ثبت نام نشد، بلکه زوج های جوانی که با اعتماد به توصیه مقامات فرمانداری ها ابتدا از لیست پدر و مادر و خانواده قبلی خارج شدند تا بعد، خانوار جدید خود را ثبت کنند، کلاه سرشان رفت و فقط مرحله اول، یعنی انصراف از دریافت یارانه نقدی در خانواده پدری را انجام دادند و هنوز هم نشسته اند که سایتی، مرکزی، پیشخوانی، دفتری برای ثبت خانواده جدیدشان معرفی شود.

نوزادان تازه به دنیا آمده، که البته حالا دیگر تازه نیستند و باید از شیر گرفته شوند، هم بر خلاف وعده های معاون رئیس جمهور وارد فهرست ایرانیانی که حق دریافت یارانه نقدی دارند نشده اند.

ثبت نام از جاماندگان هم چندباری مطرح شد اما به نظر می رسد هنوز در دست بررسی است.

با توجه به موارد ذکر شده، به نظر می رسد که دولت ابتدا برای قطع یارانه 24 میلیون نفر اقدام کند و بعدها اگر فرصتی شد، درباره ثبت نام از جاماندگان حرف زده می شود.

خبرهای مرتبط :

• یارانه هیچ گروهی قطع نشده/دولت برنامه ای برای حذف یارانه نان ندارد • آخرین روز ثبت نام دریافت یارانه/ ۲ روز مهلت برای انصراف یا جامانده ها • نوزادان منتظر یارانه باشند/پرداخت ۵/۵ هزار میلیارد یارانه • دولت نمی خواهد مردم ناراحت شوند، اما یارانه ها را قطع می کنیم • پرداخت دو یارانه «نقدی و غیر نقدی» از سال آینده • ثبت تغییرات خانوراها برای یارانه ها چه زمانی است؟ • نوبت و راه های ثبت نام یارانه/ خانوارهای جدید ثبت نمی شوند • تاریخ جدید برای ثبت تغییرات یارانه ها؛ از شنبه بیایید • گفتگوی ۱۸:۳۰/ کسانی که کارت ملی ندارند دیگر منتظر یارانه نباشند
,