گوشت گوسفندی در سراشیبی قیمت/ کاهش تقاضا در بازار


اخبار اقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,گوشت گوسفند

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با بیان کاهش 500 تا هزار تومانی قیمت گوشت گوسفدی در بازار گفت: درحال حاضر عرضه دام در بازار بیش از تقاضا بوده و همین امر کاهش قیمت گوشت را در پی داشته است.

  علی اصغر ملکی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص تغییرات قیمت گوشت گوسفندی و میزان عرضه و تقاضا در بازار گوشت، خاطرنشان کرد: قیمت شقه بدون دنبه گوسفندی باقیمت 34 هزار تومان تا 35 هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه می‌شود و با رقم 38 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

 

وی افزود: درحال حاضر میزان عرضه از تقاضا بیشتر بوده و باعث کاهش 500 تا هزار تومانی قیمت گوشت قرمز گوسفندی در بازار شده است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اعلام اینکه این موقع از سال عرضه دام در بازار با رشد همراه می‌شود، گفت: ماه‌های اردیبهشت و خرداد هرسال عرضه دام در بازار با رشد همراه است از این رو رفته رفته قیمت گوشت با کاهش روبرو خواهد شد.

 

ملکی در ادامه با بیان اینکه در ماه‌های آینده قاچاق دام با رشد مواجه می‌شود گفت: با زیاد شدن دام در بازار قاچاق دام زنده تاثیر چندانی در میزان عرضه در بازار نخواهد داشت و قیمت‌ها تغییر چندانی نمی‌کند.