منصوریان، رحمتی را برای بازی تراکتور نمی‌برد!


اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,مهدی رحمتی

مهدی رحمتی، در حالی از تبریز به تهران برگشت که سگرمه‌هایش در هم بود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: ۴۵ دقیقه پیش از شروع بازی گسترش، تا دقایقی پس از این مسابقه، تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه به او و خانواده‌‌اش فحاشی می‌كردند. حجم توهین‌ها به قدری زیاد بود كه علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال، پس از مسابقه به حرف آمد و گفت از سال ۶۸ كه برای اولین بار در تبریز به میدان رفت تا به امروز، این‌قدر جو را خراب ندیده بود. رحمتی در طول بازی هر چند تلاش كرد از تجربه‌‌اش استفاده كند و از توهین‌ها اثر نگیرد ولی به هر حال این مسئله از نظر روانی رویش اثر گذاشت. پس از بازی، او در حالی به رختكن استقلال رفت كه سگرمه‌هایش تو هم بود و در این شرایط، علیرضا منصوریان به یك ایده فكر كرد.

 

بازی گسترش، پیش‌زمینه تراكتور

روز ۳۱ فروردین، استقلال و تراكتورسازی در تبریز به مصاف هم می‌روند و رحمتی معتقد است فحاشی‌های صورت گرفته به او در دیدار گسترش، پیش‌زمینه آن مسابقه است. منصوریان هم به این مسئله تا حدودی در كنفرانس خود اشاره كرد و گفت شك ندارد كسانی كه علیه رحمتی فحاشی كردند، طرفداران گسترش نبودند چون این باشگاه طرفداری ندارد.

 

درگیری با قلعه‌نویی

رحمتی با امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراكتورسازی، مشكلات عدیده‌ای دارد. همین سال گذشته، در ورزشگاه آزادی، آنها دورادور درگیری لفظی شدیدی داشتند. در بازی برگشت سال گذشته، وقتی قلعه‌نویی لب خط به داور اعتراض می‌كرد، رحمتی شاكی شد و با او درگیری لفظی داشت. پس از همان بازی هم رحمتی در زمین ماند و اگر اطرافیان نبودند، كارشان به درگیری می‌كشید. مهدی در همان مسابقه نشان داد كه این اختلاف‌ها روی او اثر می‌گذارد. در بازی رفت امسال هم رحمتی آن بازیكن همیشگی نبود و ضعیف عمل كرد‌؛ دیداری كه استقلال ۲ بر یك باخت و استارتی بود برای شروع اختلاف‌های منصوریان و مهدی رحمتی.

 

غیبت رحمتی؟!

حالا در آستانه بازی برگشت دو تیم در تبریز، با توجه به اتفاقاتی كه در دیدار گسترش رخ داده، شایعاتی شنیده می‌شود كه حكایت از غیبت مهدی رحمتی در بازی ۳۱ فروردین دارد. مهدی به خاطر رفتارهای هواداران در بازی گسترش بسیار ناراحت بود و گویا این مسئله منصوریان را راغب كرده تا تصمیم بگیرد او را در بازی تراكتور همراه تیم نداشته باشد.

 

هدف منصوریان

به طور قطع اگر مهدی در این بازی همراه تیم باشد و در تركیب قرار بگیرد، جو استادیوم علیه او خواهد بود. طرفداران تراكتورسازی، به دلیل اختلاف قلعه‌نویی و رحمتی، روی خوشی به گلر استقلال نشان نداده‌اند و این بار هم روی سكوها آرام نخواهند گرفت. منصوریان به آن بازی به چشم فینال نگاه می‌كند و معتقد است هر تیمی كه آرامش داشته باشد، می‌تواند برنده مسابقه باشد. به همین خاطر ترجیح می‌دهد برای دوری از حواشی، چنین تصمیمی را اتخاذ كند. با این حال نمی‌توان به چنین شنیده‌ها و شایعاتی استناد كرد و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می‌افتد. اصلاً شاید اتفاقی بیفتد كه مهدی رحمتی اگر هم بخواهد، نتواند تیمش را در این بازی همراهی كند!