بیکاری هنرمندان فاجعه است/مسئولین باید فکری به حال وضع بیکاران کنند


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خسرو معصومی

کارگردان فیلم رسم عاشق‌کشی گفت: بیکاری در میان هنرمندان یک فاجعه بزرگ است اما من نمی‌توانم آن را حل کنم. مطرح کردن این مشکل و ارائه برخی راه حل‌ها کار من فیلمساز است اما حل کردن این مسئله باید توسط مسئولین صورت بگیرد و باید بیکاری را جدی‌تر از قبل بگیرند.

 خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت فیلم "کار کثیف" گفت: به تازگی مراحل تدوین کار کثیف توسط "محسن زندباف" آغاز شده و مراحل پس از تولید این اثر تا پایان دی ماه به طول خواهد انجامید.

 

وی در همین راستا ادامه داد: این فیلم بعد از اتمام تدوین وارد مرحله صداگذاری، رنگ‌بندی و ساخت موسیقی خواهد شد و ما قصد داریم با اتمام این بخش‌ها اگر دوستان ما را پس نزنند آن را برای حضور در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم.

 

کارگردان فیلم رسم عاشق‌کشی درباره نحوه چینش بازیگران این فیلم تصریح کرد: انتخاب کارکترها کاملاً بر اساس فیلمنامه و در جهت تولید اثر اتفاق افتاده و به عنوان مثال انتخاب پدرام شریفی کاملاً آگاهانه صورت گرفت. شریفی برای این نقش ساخته شده و به جز او کس دیگری از پس آن بر نمی‌آمد.

 

وی درباره انتخاب لوون هفتوان برای این فیلم افزود: این بازیگر خوب سینما در فیلم‌هایی مثل پرویز و کوپال دیده شده اما نقش وی در کار کثیف کاملاً نقشی متفاوت است و سعی کردیم از تمام نقش‌هایی که تا به حال ایفا کرده فاصله بگیرد.

 

کارگردان فیلم "پاکباخته" درباره سایر بازیگران این فیلم اذعان کرد: در این فیلم علاوه بر هفتوان و شریفی، الهام نامی، مسعود فروتن، شاهرخ فروتنیان به ایفای نقش می‌پردازند و در بخش‌های ترکیه چند تن از بازیگران ترکیه‌ای هم در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

کارگردان فیلم "تابو" مضمون کار کثیف را اینگونه توصیف کرد: این فیلم در زمان حال سپری شده و روایتی از معظل بزرگ بیکاری را روایت می‌کند و فیلم به ارائه راهکار برای این معظل ارائه می‌دهد.