شکایت دختر مصدوم از مسئولان مترو


دختر جوان که یکی از مصدومان حادثه تصادف برخورد دو قطار در ایستگاه طرشت بود، دیروز با حضوردر دادسرای جنایی پایتخت ازمسئولان متروشکایت کرد. 

به گزارش جام‌جم، عصر سه‌شنبه هفته گذشته بود که دو قطار در ایستگاه طرشت تهران با هم برخورد کردند که منجر به کما رفتن راهور قطار اول و مصدومیت 59 مسافر شد. به‌دنبال بررسی‌ها در ارتباط با این حادثه راهور قطار دوم مقصر شناخته شده و برای او قرار وثیقه صادر شد.

 

در حالی که تحقیقات در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد، دیروز یکی از مصدومان حادثه که دختری جوان بود به دادسرا آمد و از مسئولان مترو به دلیل آسیبی که به وی رسیده بود، شکایت کرد.

 

وی به قاضی پرونده گفت: من به‌عنوان حسابدار صندوق یک رستوران در تهران کار می‌کنم و ساکن کرج هستم. هر روز برای رفتن به محل کارم از مترو استفاده می‌کردم. روز حادثه ساعت 17 سوار متروی سریع السیر کرج ـ تهران شدم. مدتی بعد پیاده و سوار متروی بعدی شدم تا به سمت محل کارم بروم. در همین موقع قطاری که من در آن سوار بودم با قطار دیگری برخورد کرد و صدای مهیبی بلند شد. شیشه‌ها شکست و به سمت مسافران پرت شد. مسافران تعادل خود را ازدست داده بودند و به در و بدنه واگن‌ها اصابت کردند.

 

وی افزود: شیشه‌های خرد شده بر سر و صورتمان پاشیده شد. برخی از مسافران حتی زیر دست و پا مانده بودند. در این حادثه من از قسمت زانوها و گردن بشدت آسیب دیدم و بی‌هوش شدم.

 

شاکی پرونده گفت: من بشدت گردنم آسیب دیده و زمانی زیادی باید طی شود تا بتوانم سلامتم را به دست بیاورم. از مسئولان مترو بابت این حادثه شکایت دارم.