مادر و دختر، قربانی قاتل آتش‌افروز +عکس


آتش‌ سوزی عمدی خانه‌ای در مشهد جان مادر و دختری را گرفت. پدر خانواده در بیمارستان در جدال با مرگ است.

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 و 37 دقیقه صبح دیروز اهالی خیابان اسفندیانی با مشاهده شعله‌های آتش که از خانه‌ای در آن خیابان زبانه می‌کشید، با آتش‌نشانی تماس گرفتند.آتش‌نشانان ایستگاه 3 و 40 مشهد راهی محل حادثه شدند. آتش از طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه زبانه می‌کشید و یک واحد مسکونی صدمتری در آتش می‌سوخت و دودی غلیظ از پنجره‌های خانه خارج می‌شد.

 

آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش‌کننده وارد ساختمان شدند و شعله‌های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند. همزمان عملیات جست‌وجو در طبقات سوم و چهارم ساختمان که دارای شش واحد مسکونی بود، آغاز و نسبت به انتقال گرفتاران و مصدومان به خارج از ساختمان اقدام کردند.

 

نیروهای عملیاتی بیش از 20 نفر از ساکنان ساختمان را که سه نفر آنها دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بودند، به خارج از ساختمان انتقال دادند. مادر 40 ساله و دختر هشت ساله در این آتش‌سوزی جان خود را دست دادند. پدر خانواده نیز دچار سوختگی شدید شده که پزشکان وضعیت او را وخیم اعلام کرده‌اند.

 

آتش‌نشانان در بررسی محل آتش‌سوزی با ظرف بنزین در پشت در روبه‌رو شدند. همچنین در داخل خانه نیز بوی بنزین به مشام می‌رسید. شواهد صحنه آتش‌سوزی حکایت از عمدی بودن آن داشت. موضوع به علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد اعلام شد. با حضور بازپرس جنایی، اجساد به پزشکی قانونی منتقل و در تحقیقات میدانی مشخص شد سال گذشته نیز روی خودروی مرد صاحبخانه اسید ریخته بودند.

 

با توجه به شواهد موجود در پرونده، قتل دو عضو این خانواده در آتش انتقام‌گیری برای تیم جنایی قطعی شد. کارآگاهان سه مظنون را در این پرونده دستگیر کردند.

 

تحقیقات برای شناسایی قاتل آتش‌افروز ادامه دارد.

اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز

 

اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز

 

اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز