درگیری مسلحانه با پلیس در ورامین


فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از درگیری مسلحانه فردی با پلیس در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ شیرمراد مرادی ماموران در گفتگو با مهر اظهار داشت: شب گذشته ماموران نیروی انتظامی برای اجرا حکم جلب به سوی منزل شخصی در روستای باغخواص از توابع شهرستان ورامین روانه می شوند اما فردی که قرار بوده جلب شود با اسلحه وینچستر به سوی یک استوار نیروی انتظامی شلیک می کند.

 

وی افزود: ماموران اصلا انتظار وجود اسلحه گرم در منزل متهم را نداشتند اما غافلگیر نمی شوند و یک افسر شجاع نیروی انتظامی بسیار ماهرانه دست متهم را هدف می گیرد و طوری شلیک می کند که فرد ضارب مجروح شود.

 

این مقام انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد :سپس پسر وی با قمه به سوی افسر نیروی انتظامی حمله می کند که این بار نیز افسر نیروی انتظامی بسیار چابک و ماهرانه به وی شلیک و او را زخمی می کند سپس یک پسر دیگر متهم با چاقو به سوی سرباز نیروی انتظامی حمله ور می شود که افسر ماهر ناجا این بار بسیار سریع و ماهرانه به وی شلیک می کند و وی زخمی می شود،این افسر بسیار ماهر سه متهم را زخمی می کند و سرعت عکس العمل وی از این جهت حائز اهمیت است که هم طوری شلیک می کند که متهمین زخمی شوند و هم بسیار سریع حمله غافلگیرانه آن ها را پاسخ می دهد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد: گویا این متهمان پرونده قاچاق از قبل در محاکم قضایی کردستان داشتند و فراری بودند.

 

سرهنگ مرادی اظهار داشت:هر سه نفر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.