ترامپ: زمان همکاری سازنده با روسیه فرا رسیده است/تحریمها علیه روسیه برداشته نمی‌شوند


اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, ترامپ

دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در توئیتی که در پی دیدارش با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه در جریان اجلاس گروه 20 در آلمان منتشر کرد، گفت: زمان آن رسیده که در مسیر همکاری سازنده با روسیه به جلو حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا بعد از بازگشت از اجلاس رهبران گروه 20 در آلمان و دیدارش با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه در این اجلاس، گفت که در دیدار با پوتین دو بار وی را به شدت از بابت مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا تحت فشار قرار داده است.

 

ترامپ عنوان کرد: پوتین شدیدا نتیجه‌گیری‌های آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا از بابت این مداخله را رد کرده است. ترامپ مشخص نکرد که آیا این حرف پوتین را باور کرده است یا خیر و در توئیت خود نوشت که او "نظر من را در این مورد دریافت کرده است".

 

پیشتر ترامپ گفته بود که معتقد است، روسیه احتمالا در مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا دست داشته است اما کشورهای دیگری هم در این مداخله دست داشتند.

 

این در حالی است که شبکه اسکای نیوز گزارش داد، دونالد ترامپ همچنین در اظهاراتی برداشته شدن تحریمها علیه روسیه را تا قبل از حل بحرانها در سوریه و اوکراین بعید دانست.