سه‌شنبه صعودی برای طلای جهانی


اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,طلای جهانی

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار، اندکی افزایش یافت، اما همچنان نزدیک به پایین‌ترین قیمت هفته گذشته قرار دارد.

 هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۲۲۴.۷۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه ۱.۷ درصد سقوط کرده و به ۱۲۱۸.۳۱ دلار رسیده بود که پایین‌ترین قیمت از ۱۱ مه بود.

 

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۲۲۴.۱۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته با ۲۳.۱۰ دلار یا ۱.۹ درصد کاهش، در ۱۲۱۹.۲۰ دلار بسته شده بود.

 

شاخص دلار آمریکا در معاملات سه‌شنبه بازار آسیا، در برابر سبدی از شش ارز بزرگ ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۹۶.۰۸۷ واحد رسید.

 

ذخایر طلای "اس پی دی آر گولدتراست" که بزرگ‌ترین صندوق سرمایه گذاری تحت حمایت طلا در جهان است روز دوشنبه ۰.۷۳ درصد کاهش یافت و به ۸۴۶.۲۹ تن رسید که منعکس کننده کاهش تمایل سرمایه‌ گذاران برای این فلز ارزشمند است.

 

بر اساس گزارش رویترز، بازارهای آمریکا روز جاری به مناسبت تعطیلات روز استقلال بسته خواهند بود.

 

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۰۶ درصد کاهش، ۱۶.۱۲ دلار معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۹۰۹.۴ دلار رسید. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۹ درصد رشد، در ۸۵۷.۲۰ دلار ایستاد. 

 

 

اخباراقتصادی - خبر آنلاین