واکنش‌تند مولاوردی به اتهام‌های فاطمه آلیا درباره دادن‌اطلاعات زنان‌مطلقه ایرانی به صندوق جمعیت ملل متحد


اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,مولاوردی

شهیندخت مولاوردی در کانال تلگرامی‌اش در واکنش به سخنان اخیر فاطمه آلیا نوشت:

 الان کلیپی تحت عنوان افشاگری تکان دهنده!!! (بخوانید دروغ شاخدار) فاطمه آلیا که توسط قرارگاه سایبری عمار بازنشر می شود به دستم رسید.

 

در این کلیپ که ثانیه هایی از آن مزین به شعار دولت کار و کرامت! هست ایشان با دروغ پردازی و وارونه نمایی محض اتهامی را به معاونت امور #زنان و خانواده ریاست جمهوری وارد می کند که به یقین قابل پیگرد قضایی بوده و این معاونت تا ارائه مستندات و مدارک و دلایل محکمه پسند برای اثبات این ادعای واهی از پا نخواهد نشست.

 

شنیده بودیم هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم آتش حمله و تخریب علیه اعضای دولت و همکاران و همراهان رییس جمهور شدت خواهد گرفت، اما در باورمان نمی گنجید که این مدعیان پایبندی به ارزش ها چنین بی محابا به دین و ایمان خود چوب حراج بزنند! آبرو و حیثیت مومنان که در آموزه های دینی ما از خون مومن هم بالاتر است جای خود دارد.

 

اگر برادران بازنشر کننده این گفتگو مدعی هستند که در جریان این اقدام معاونت در آن زمان بوده اند که باید کلاهشان را بالاتر گذاشته و بر شرف و غیرتشان درود فرستاد که تاکنون دم برنیاورده اند! و گرنه با چه مجوز اخلاقی و شرعی به خودشان اجازه می دهند با انتشار این یاوه گویی ها که زاییده ذهن های متوهم و مالیخولیایی است جامعه را در معرض ناامنی روانی قرار دهند؟واقعا در این اتاق فکرهایی که با هزینه های گزاف تشکیل شده چه می گذرد؟ اگر ماحصل فکرهایشان این سناریوها باشد، باید گفت بیش از آنکه شعور مخاطب را نشانه رفته باشد، از شیرینی عقل هایشان پرده برمی دارد!!!

 

در پایان ضمن محفوظ دانستن حق پیگیری حقوقی و قضایی برای این معاونت، جهت تنویر افکار عمومی در آستانه تصمیم مهم و سرنوشت ساز و انتخابی آگاهانه، برای چندمین بار یادآور می شود که در قالب برنامه کاری مشترک (برونداد پنجم) در قالب پنجمین برنامه کشوری حتی یک سطر اطلاعات (چه برسد به اطلاعات زنان مطلقه ۲۰-۲۵سال که تاکنون در جایی تجمیع نشده است!) در اختیار دفتر صندوق جمعیت ملل متحد قرار نگرفته است و در صورت اصرار بر این اتهام اثبات آن طبق اصل "البینه علی المدعی"، با مدعیان دروغین است تا سیه روی شود هر که در او غش باشد....و برای چندمین بار کلام مولایم را وام می گیرم و کسانی را که در این شرایط به کاسبی بازی با روح و روان مردم روی آورده اند خطاب قرار می دهم که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

 

گیرم که با این ترفندها و فریبکاریها بر نتیجه #انتخابات تاثیر هم گذاشتید و چند سالی سوار بر توسن قدرت تاختید، آیا در اتاق های بی فکری تان مجالی برای اندیشیدن به این حقیقت را هم می یابید که با بردن اخلاق به مسلخ منیت های خود چه به حال و روز این مرز و بوم می آورید؟به کجا چنین شتابان....

 

 

اخبار اجتماعی - خبر انلاین