عاقبت تلخ دو بازیکنی که در میانه راه پرسپولیس را رها کردند/ دوری یک ساله عالیشاه و نوراللهی


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, عالیشاه و نوراللهی

امید عالیشاه و احمد نوراللهی نمی‌توانند از تراکتورسازی به یک تیم نظامی دیگر بروند.

 به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی در تراکتورسازی و انجام چند بازی برای این تیم، تبریزی‌ها با ممنوعیت جذب بازیکن روبه‌رو شدند و همین مساله باعث شد تا مجوز بازی این دو باطل شود. به همین دلیل احمد نوراللهی و امید عالیشاه از ادامه بازی در لیگ شانزدهم محروم شدند و فقط تمرینات اختصاصی انجام دادند. با پایان فصل هر روز خبر جدیدی درباره این دو بازیکن شنیده می‌شود. یک روز شایعه بازگشت نوراللهی به پرسپولیس شنیده می‌شود، روز بعد از حضور این دو در ملوان صحبت به میان می‌آید و یک روز دیگر خبر حضور عالیشاه و نوراللهی در فجرسپاسی و لیگ یک منتشر می‌شود.

 

وقوع تمام این اتفاق‌ها اما امکان‌پذیر نیست. در آیین‌نامه سازمان لیگ بندی وجود دارد با این متن: «بازیکنانی که به عنوان سهمیه سرباز از سوی مراجع ذی‌صلاح به باشگاه‌های نظامی و انتظامی اختصاص داده می‌شوند ‌باید تا پایان دوران سربازی خود را در آن باشگاه سپری كنند و حق انتقال به دیگر باشگاه‌های نظامی و انتظامی را ندارند.» بر اساس این بند که آبان ماه سال 1390 تصویب شده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی اجازه انتقال به فجرسپاسی و ملوان را ندارند و باید تا پایان دوران سربازی در تراکتورسازی بمانند. با توجه به این مساله و محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن، نوراللهی و عالیشاه باید یک فصل را دور از فوتبال سپری کنند.

 

این خبر خوبی برای این دو بازیکن نیست. بازیکنانی که برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی رفتند اما حالا با این موانع بزرگ مواجه شده‌اند. موانعی که شاید یک فصل آنها را از فوتبال دور کند.