محدودیت های ترافیکی هراز و فیروزکوه


اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  ,محدودیت های ترافیکی

برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها را در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 اعلام شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در راستای ارتقای ضریب ایمنی سفرهای نوروزی 1396 هموطنان برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها را در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 اعمال کرد.

 

سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه با اشاره به محدودیت های ترافیکی محور هراز و فیروزکوه همزمان با روزهای پایانی سال، اظهار کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

 

وی ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) 25 اسفند ماه سال 95 تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 6 فروردین 96 و از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین 96 تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 15 فروردین 96 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 روزهای چهارم، پنجم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه سال 96 تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

سرهنگ محبی در ادامه به محدودیت ترافیکی محور تهران - فیروزکوه اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 روز پنجشنبه 26 اسفند 95 تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه ششم فروردین 96 و همچنین از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین 96 تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین 96 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 

وی تأکید کرد: عبور و مرور کلیه موتور‌سیکلت‌ها در ایام نوروز در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع است و دوربین ثبت تخلف از امروز در محور دماوند – فیروزکوه فعال شده و تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

 

سرهنگ محبی با اشاره به آماده‌باش نیروهای پلیس راه در ایام نوروز اضافه کرد: نیروهای گشت پلیس در ایام نوروز در محورها و جاده‌های روستایی دماوند حضور دارند تا در صورت نیاز به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

 

کاهش 30 درصدی تصادف رانندگی در سطح این شهرستان دماوند

سروان داود عبدالملکی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند با اشاره به کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی در سطح شهرستان گفت: تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیکی منطقه در ایام نوروز اندیشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه از پارک خودروها به صورت سدمعبر و دوبله در شهر دماوند به خصوص محور آیت‌الله خامنه‌ای در مسیر محور تهران – فیروزکوه جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: تدابیر لازم و ساماندهی نیروهای پلیس برای روان‌سازی ترافیک در شهرهای دماوند و رودهن در نظر گرفته شده تا مسافران بدون مشکل بتوانند در ایام نوروز تردد داشته باشند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند از راه‌اندازی ایستگاه‌های نوروزی پلیس در گیلاوند و رودهن خبر داد و افزود: راهنمایی مسافران و ارائه خدمات جهت رفع گره‌های ترافیکی با استقرار یک دستگاه موتورسیکلت برای پوشش مسیرها از جمله وظایف ایستگاه‌های نوروزی پلیس است.