پرونده گولچ؛ ثابت می کند محرومیت حق سرخابی هاست


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,پرسپولیس

این که در قیمت اعلام شده برای گولچ چرا اینقدر اختلاف وجود دارد یک سوال است و اینکه مسوولان حقوقی پرسپولیس دقیقا چقدر در مورد مسائل حقوقی اطلاعات دارند یک سوال دیگر. یک بازیکن 1.2 میلیارد پول می گیرد و دقیقه ای بازی نکرده و مسوولان پرسپولیس هم در مورد او سکوت کرده اند.

 فدراسیون فوتبال چندی پیش پرسپولیس و استقلال و لزوما هر باشگاهی که پرونده ای در فیفا دارد را از نقل و انتقالات خارجی محروم کرد. محرومیتی که جدی گرفته نشد اما به نظر می رسد که کاملا درست انجام شده باشد.

 

به گزارش عصرایران ، گولچ مدافعی است که پرسپولیسی ها در ابتدای فصل به همراه دو اوکراینی جذب شدند تا کمک حال پرسپولیس باشد بازیکنی که بازی گرفته نشد به این بهانه که قرار است دریافتی نداشنه باشد. 

 

عدم استفاده از این مدافع وسط در میانه های فصل ضرباتی جبران ناپذیر به پرسپولیس زد و جایی که مدافعان میانی قرمزها محروم و مصدوم بودند سرمربی پرسپولیس مجبور شد از بازیکنانی در پست هایی عجیب استفاده کند تا جبران جای گولچ را بکند. 

 

این کنار ماندن گولچ البته قرار بود برای پرسپولیسی ها یک صرفه جویی باشد. او که گفته می شد با پرسپولیس قراردادی 650 میلیونی امضا کرده است قرارشد با نبودنش به همین میزان به قرمزها کمک کند. 

 

ضمن اینکه مدیران پرسپولیس بارها عنوان کردند که گولچ خودش پرسپولیس را رها کرده و از او به این دلیل شکایت خواهند کرد. 

 

در پایان فصل لیگ برتر اما اخباری عجیب و غریب به پرسپولیس رسیده . اخباری که نشان می دهدگولچ با شکایت از پرسپولیس انتظار دریافت 300هزار دلار از این تیم را دارد. یعنی بازیکنی که قرار بوده 650 میلیون تومان بگیرد حالا نزدیک یک میلیارد و دویست میلیون تومان پول خواهد گرفت. 

 

این که در قیمت او چرا اینقدر اختلاف وجود دارد یک سوال است و اینکه مسوولان حقوقی پرسپولیس دقیقا چقدر در مورد مسائل حقوقی اطلاعات دارند یک سوال دیگر. یک بازیکن 1.2 میلیارد پول می گیرد و دقیقه ای بازی نکرده و مسوولان پرسپولیس هم در مورد او سکوت کرده اند. 

 

همان مسوولانی که در مورد پرونده ژوزه مانوئل بارها مدیران قبلی را متهم کردند به کم دانشی و بی درایتی، حالا خودشان شرایطی را فراهم کرده اند که پرسپولیس یک چندم آن بدهی را دوباره دچار شود.این به نظر می رسد یک مدرک و یک دلیل خوب باشد برای محرومیت پرسپولیس و حتی استقلال. برای مدیرانی که پس از این همه سال ذره ای دانش حقوقی را در باشگاه هایشان برای جلوگیری از این مصیبت ها ندارند.