دستگیری 12 قاچاقچی زن و مرد مواد مخدر در گیلان


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر قاچاقچی زن و مرد در قالب یک عملیات مشترک، گفت: در این عملیات بیش از ۱۴۰ کیلوگرم انواع مواد از نوع تریاک و هروئین کشف شد.

 سرهنگ احدالله احدی در گفت‌وگو با تسنیم در رشت با اشاره به تلاش 72 ساعته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دستگیری باندهای قاچاق مواد مخدر در محور رشت به سراوان اظهار داشت: این عملیات که با تعامل و کار اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت منجر به کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد از نوع تریاک و هروئین در هفته گذشته شد.

 

وی با بیان اینکه قاچاقچیان در دو باند مجزا در پوشش‌های حمل بار کالا و مسافر اقدام به ورود به استان گیلان از مبداهای جنوبی، جنوب شرقی و تهران کردند خاطرنشان کرد: امروزه باندهای مواد مخدر در قالب شگردهای مختلف و جاسازی‌های حرفه‌ای و پیشرفته، اقدام به عبور از محورهای مواصلاتی می‌کنند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه 12 نفر قاچاقچی زن و مرد در قالب این عملیات دستگیر و 2 دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خوردروی سبک نیز‌ توقیف شده است بیان داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

 

احدی با اشاره به اجرای طرح در راستای مبارزه با خرده فروشان، تولیدکنندگان، معتادین متجاهر و سابقه دار و پاکسازی نقاط آلوده با درخواست پی در پی مردم عنوان داشت: امسال در قالب این طرح بیش از 58 کیلوگرم انواع مواد ضبط شده و بیش از 930 نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در سطح استان دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس تمام امکانات خود را جهت مبارزه با خرده فروشان نیز به‌کار می‌برد گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده، هر هفته و به‌صورت مقطعی در سطح استان اقدام به اجرای این طرح شده است.