محاکمه زنی که با همدستی شوهرسابقش،مرد پولدار مقیم آلمان را به وادی مرگ فرستاد


پرونده زن جوان که با همدستی شوهر سابق خود، سناریوی قتل مرد جوان ثروتمند مقیم آلمان را طراحی و اجرا کرده بودند، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

  ایران نوشت: رسیدگی به پرونده این جنایت، از حدود چهار سال قبل و به‌دنبال ناپدید شدن مرموز و ناگهانی مرد جوان ایرانی مقیم آلمان آغاز شد. کارآگاهان همزمان با شروع تحقیقات و ردیابی‌های تخصصی، پی‌بردند مرد گمشده با زن جوان مطلقه‌ای ارتباط داشته است. بنابراین «فرانک» را شناسایی و تحت بازجویی قرار دادند اما او ابتدا منکر آشنایی با «کامیار» شد. تا اینکه در تحقیقات بعدی و با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و به قتل مرد جوان با همدستی شوهر سابق‌اش و برادر خود اعتراف کرد.

 

او گفت: «مدتی قبل باکامیار آشنا شدم و با هم رابطه صمیمانه‌ای داشتیم. تا اینکه برای سرقت پول‌ها و اموالش نقشه‌ای کشیده و با کمک دو همدستم اجرایش کردیم. بدین‌ترتیب طبق برنامه، او را ربوده و در بیابان‌های کهریزک کشتیم. بعد هم جسدش را به آتش‌کشیدیم.»

 

به‌دنبال اعتراف‌های هولناک زن جوان، دو همدست دیگرش نیز شناسایی و دستگیر شدند. که آنها هم به اتهام مشارکت در قتل اعتراف کردند. پس از کشف جسد و تحقیقات تکمیلی، پرونده با صدور کیفرخواست علیه متهمان، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. قرار است عاملان این جنایت هولناک امروز محاکمه شوند.