اشکان خطیبی با سیامک صفری همبازی شد/بازیگر فیلم بمب روایتگر غم‌نامه شد


اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اشکان خطیبی با سیامک صفری

برای اجرای نمایشی در تماشاخانه شهرزاد با اشکان خطیبی وارد مذاکره شدم و وی به عنوان بازیگر دوم این نمایش انتخاب شد. 

سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو‌ با  میزان، درخصوص انتخاب بازیگر دوم نمایش جدید خود گفت: برای اجرای نمایشی در تماشاخانه شهرزاد با اشکان خطیبی وارد مذاکره شدم و وی به عنوان بازیگر دوم این نمایش انتخاب شد.

 

اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,   سیامک صفری

 

بازیگر کارگر ساده نیازمندیم درباره جزئیات این نمایش افزود: به تازگی مراحل تولید نمایشی به کارگردانی خودم را شروع کرده‌ام. این نمایش دو پرسوناژ بوده و یکی از این شخصیت‌ها را خودم بازی می‌کنم.در مورد نفر دوم این نمایش در حال مذاکره هستم و به زودی نام وی را خبری خواهم کرد.

 

وی درباره مضمون این نمایش تصریح کرد: متن این نمایش را خودم نوشته و کارگردانی‌اش‌ را بر عهده دارم. این اثر به موضوعات روز و مسائل و مشکلات اجتماعی و از جنس مردم می‌پردازد.

 

بازیگر فیلم اعترافات ذهن خطرناک من درباره حضور در پروژه "غمنامه فریدون" ادامه داد: غم‌نامه فریدون نام پروژه‌ای موسیقیایی با آهگسازی "حسین علیزاده" است که به روایت یکی از منظومه‌های کهن ایرانی می‌پردازد.

اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,   سیامک صفری

وی نقش خود در این اثر را اینگونه توصیف کرد: در غم‌نامه فریدون نقش راوی را من بر عهده دارم. همچنین در این اثر بازیگران زیادی همچون حبیب رضایی،  صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، آیدا شاملو، ژاله علو، و زنده‌یاد مرتضی‌ احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

صفری درباره نحوه پخش این اثر خاطرنشان کرد: تا آنجا خبر دارم پیش فروش "غم‌نامه فریدون" به صورت محدود و بروی لوح فشرده آغاز شده است. این اثر بازگشتی به ادبیات ایرانی بوده و از نظر من اتفاق تازه و جذابی خواهد بود.