پایان ضبط در جست‌وجوی آرامش کمتر از یک ماه آینده/ بازیگر جدید اضافه نخواهیم کرد


تهیه کننده سریال "در جست‌وجوی آرامش" با اشاره به پایان ضبط در جست‌وجوی آرامش کمتر از یک ماه آینده، از ایفای نقشی پر رنگ توسط پرویز فلاحی‌پور در این مجموعه خبر داد. 

علی آشتیانی‌پور تهیه کننده سریال "در جست‌وجوی آرامش" در گفت‌وگو با میزان گفت: به امید خدا تصویربرداری سریال "در جست‌وجوی آرامش" کمتر از یک ماه دیگر و حدود 27 تا 28 روز آینده به پایان می رسد. 

 

وی افزود: نخستین قسمت از این مجموعه تلویزیونی از پنج‌شنبه 22 تیر روی آنتن شبکه پنج رفت. قرار است "در جست‌وجوی آرامش" پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در دو ساعت 19:00 و 22:00 پخش شود. همچنین در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز تکرار این سریال پخش می‌شود.

اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سریال  در جست‌وجوی آرامش

آشتیانی‌پور تصریح کرد: پس از ایفای نقش جمشید مشایخی در سریال "در جست‌وجوی آرامش"،  پرویز فلاحی پور به عنوان نقش مستوفی به این مجموعه اضافه شد و حضور او در قالب یک نقش اصلی و پر رنگ به صورت بازیگر ثابت است.

 

در جست‌وجوی آرامش

وی همچنین گفت: این فیلم قصه جذابی دارد و خانواده‌ای را نشان می‌دهد که نوعی همدلی در حل و رفع مشکلات دارند. این خانواده تحصیلکرده هستند و از صداقت و صمیمیتی برخوردار هستند که برای مخاطب جذاب است.در طول داستان نیز اتفاقاتی رخ می‌دهد که به واسطه آن‌ها اشتباهی در زمینه دارویی صورت می‌گیرد و شخصیت دکتر بهروز امینی با بازی مهدی هاشمی به خاطر این مسائل، منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهد.

 

 

تهیه‌کننده سریال "در جست‌وجوی آرامش" یادآور شد: در مدت زمان باقی مانده تا پایان تصویربرداری سریال "در جست‌وجوی آرامش" بازیگر جدید دیگری به این مجموعه اضافه نخواهد شد.

اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سریال  در جست‌وجوی آرامش

وی خاطرنشان کرد: برای آغاز سریالی پس از مجموعه "در جست‌وجوی آرامش" مذاکراتی داشته‌ام اما این مذاکرات هنوز قطعی نشده تا به مرحله اجرایی شدن برسد.

 

گفتنی است، مهدی هاشمی (بازیگر نقش بهروز امینی)، داریوش فرهنگ (در نقش فرزاد)، جمشید مشایخی ( در نقش کمال)، پژمان بازغی (در نقش کیوان)، فرشته سرابندی (در نقش ناهید)،حدیث میرامینی (در نقش نگین)، کمند امیرسلیمانی ( در نقش آذر) ، محمد متوسلانی ( در نقش عنایت) و عطا عمرانی (در نقش حسام) حضور دارند.

اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سریال  در جست‌وجوی آرامش