فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در مدارس ابتدایی شاهد/ ثبت‌نام میان‌پایه از اول مرداد


اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , ثبت‌نام در مدارس

ثبت‌نام در مدارس شاهد در پایه ‌اول ابتدایی از سوم خرداد ماه شروع شده و تا فردا ادامه دارد و آن دسته از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند از طریق سامانه "سجا" اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا، زمان ثبت‌نام در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تا ۱۴ تیر ماه و ثبت‌نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) نیز از هفتم تا بیستم تیرماه خواهد بود و تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

 

ثبت نام دانش آموزان در میان پایه نیز از اول تا دهم مرداد ماه انجام خواهد شد.

 

رزاقی، سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این باره می‌گوید: ثبت نام متقاضیان میان پایه برای ورود به مدارس شاهد از یکم تا دهم مردادماه انجام می شود و افراد می توانند با مراجعه به مدارس شاهد مورد نظر خود فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند. پس از بررسی در صورت دارا بودن امتیاز لازم و تایید مدیر مدرسه، منطقه و استان ثبت‌نام نهایی دانش‌آموزان متقاضی انجام می‌شود.

 

به گفته وی امتیازبندی‌های تعیین شده برای دانش آموزان ورودی به مدارس شاهد و میان پایه هیچ تفاوتی ندارد و نمرات سال گذشته دانش‌آموزان میان پایه برای ورود به این مدارس نیز محاسبه می‌شود.

 

بر اساس این گزارش نتایج قطعی پذیرفته شدگان ورودی پایه اول چهارم تیرماه، پایه هفتم چهارم مرداد و پایه دهم هفتم مرداد اعلام می‌شود و متقاضیان ثبت نام در صورت مواجهه با هر مشکلی می‌توانند با شماره‌های ۶۶۵۱۶۹۸۴ و۶۶۵۵۹۶۸۸ در ساعات اداری (۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر) تماس بگیرند.