جواب آزمایش امیر تاجیک منفی بود/کنسرت خواننده پاپ در فصل بهار برگزار می‌شود


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,امیرتاجیک

ذاکری با ابراز خشنودی از اینکه جواب آزمایش امیر تاجیک منفی بود، از برگزاری کنسرت این خواننده پاپ در شهر تهران و در فصل بهار سخن گفت.

به گزارش میزان،امیر تاجیکپیمان ذاکری مدیر برنامه‌های امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: خدا را شکر امیر تاجیک حال خوبی دارد.

 

وی ادامه داد: جواب آزمایش این خواننده هم آماده شده و خدا را شکر جواب آزمایش منفی بوده و نگرانی‌ها برطرف شد.

 

ذاکری تصریح کرد: امیر تاجیک سلامت است و به کار حرفه ای بازگشت.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: این خواننده موسیقی پاپ هم اکنون نیز مشغول تمرین است چرا که ما 5 فروردین ماه کنسرتی را در شهر تنکابن داریم و به همین جهت هم اکنون مشغول تمرین وا جرایی کردن برنامه‌ها هستیم. 

 

مدیر برنامه‌های امیر تاجیک همچنین توضیح داد: آلبوم جدید این خواننده را جمع کرده ایم و حدود 8 قطعه آماده انتشار است که البته دو کار جدید دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهیم کرد.

 

وی افزود: به امید خدا آلبوم جدید خواننده قطعه "زیر آسمان شهر" را در نیمه اول سال 1396 منتشر می کنیم.

 

ذاکری یادآور شد: مجوزهای این قطعه ها گرفته شده و دو اثر از این مجموعه تا پیش از عید نوروز پخش می شود که یکی از آن ها کلیپ است و دیگری یک قطعه صوتی به نام "پنجره " است.

 

وی همچنین گفت: هم اکنون 7 قطعه را به عنوان تک قطعه به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای دریافت مجوز ارائه داده ایم و این دو، سه قطعه که ساخته شده هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ قرار داد و به امید خدا کارهای آن را در نیمه اول سال انجام می دهیم تا به مرحله انتشار برسد.

 

مدیر برنامه‌های امیر تاجیک تصریح کرد: امید تاجیک بیشتر در زمینه تنظیم قطعه‌های آلبوم فعالیت داشته والبته یکی دو اثر را هم ساخته و آماده کرده است و در این مسیر برای ساخت موسیقی از آهنگسازان دیگری هم استفاده کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا در فصل بهار کنسرت امیر تاجیک پس از مدت ها در شهر تهران برگزار می شود که هم ا کنون مشغول ایجاد تغییراتی در تاریخ آن هستیم.