رونالدو، گرت بیل یا بنزما، کدام یک از رئال مادرید می‌رود؟


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, رئال مادرید

سه مهاجم اصلی رئال مادرید در شرایط متفاوتی به سر می‌برند و احتمال جدایی دو بازیکن بیشتر وجود دارد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید برای خرید کیلیان ام‌باپه می‌خواهد یکی از سه مهاجم اصلی خود یعنی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما را بفروشد. روزنامه فرانسوی اکیپ در این زمینه مدعی شد سفیدپوشان برای جذب مهاجم جوان موناکو چنین وعده‌ای را داده‌اند. هر سه مهاجم مادرید در شرایط خاصی قرار دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

 

کریستیانو: منتظر دادگاه

 پایان قرارداد: ۲۰۲۱  سن : ۳۲  بازی برای مادرید : ۳۹۴ 

 

رونالدو این فصل را به صورت فراموش نشدنی به پایان رساند. دوگانه (لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) را فتح کرد و اعلام کرد که تا ۴۱ سالگی در این تیم خواهد ماند اما متهم شدن به فرار مالیاتی ۱۴.۷ میلیون یورویی به خاطر حق تصویر شرایط را کاملا عوض کرد. روزنامه‌ A Bola نوشت: مهاجم رئال مادرید می‌خواهد ‌اسپانیا را ترک کند چون ناراحت است. منچستریونایتد و پاری ‌سن‌ ژرمن به جذب مهاجم پرتغالی علاقه‌مند هستند و رقمی معادل ۲۰۰ میلیون یورو می‌خواهند برای یک بازیکن ۳۳ ساله هزینه کنند.

 

البته پس از دفاع فلورنتینو پرس از رونالدو، آس نوشت: "رونالدو می‌خواهد دوباره درباره تصمیم خود فکر کند. با این حال هنوز مهاجم پرتغالی با رییس باشگاه صحبت نکرده است و آینده این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد."

 

گرت بیل: آسیب‌دیدگی‌های متعدد 

پایان قرارداد: ۲۰۲۲  سن : ۲۷  بازی برای مادرید: ۱۵۰ 

 

فصل گذشته، فصل بدی برای مهاجم ولزی بود. او سه سال گذشته نیز شرایط ثابتی نداشت اما در فتح Decima و Undecima تاثیرگذار بود. بیل فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ را قدرتمند شروع کرد اما دوباره آسیب دید و بازی‌های زیادی را از دست داد. او ۳۳ بار پیراهن مادرید را بر تن کرد و تنها توانست هزار و ۹۳۷ ‌دقیقه بازی کند. ۹ گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد. این آمار برای بازیکنی که با قراردادی به ارزش ۱۰۱ میلیون یورو به مادرید پیوست خیلی ضعیف است. بیل در اکتبر ۲۰۱۶ قراردادش را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد اما باشگاه از عملکردش ناراضی است و اگر یک پیشنهاد خوب برای جذب او داده شود مهاجم ولزی را خواهد فروخت.

 

بنزما: جایگاه مطمئن

 پایان قرارداد: ۲۰۱۹  سن: ۲۹  بازی برای مادرید: ۳۶۵ 

 

از میان BBC تنها مهاجم فرانسوی ادامه حضورش در مادرید تقریبا قطعی است. جالب این جا است که قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۱۹ و زودتر از بیل و رونالدو پایان می‌پذیرد اما برای تمدید با باشگاه به توافق رسیده است و تنها به صورت رسمی اعلام نشده است. روزنامه‌ اکیپ نیز از ماندن این بازیکن در مادرید خبر داد. این موضوع می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد.

 

پرس به دلایل شخصی با او قرارداد امضا کرد و زین‌الدین زیدان همیشه حمایت خود را از او اعلام کرده است. سرمربی فرانسوی دوست دارد که او در کنار رونالدو بازی کند. با این حال فصل گذشته آمار برتر خود را به ثبت نرساند و تنها ۱۹ بار در لالیگا گلزنی کرد. این در حالی بود که آلوارو موراتای نیمکت نشین ۲۰ گل به ثمر رساند. با این حال زیدان همیشه از او حمایت می‌کند و بعید است مادرید را ترک کند.