فداکاری معلم گنبدی، دانش آموزی را از حادثه رهانید - اخبار حوادث - دانلود فیلم معلم فداکار گنبدی در بیمارستان مطهری

دانلود فیلم معلم فداکار گنبدی در بیمارستان مطهری

دانلود فیلم معلم فداکار گنبدی در بیمارستان مطهری

برگزیده ها: فداکاری معلم گنبدی، دانش آموزی را از حادثه رهانید

برگزیده ها علی رضا حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز علیرضا یعقوبی معلم پایه ششم دبستان شاهد پسران گنبدکاووس هنگام حضور درمحل کار، مشاهده می کند یکی از دانش آموزان این دبستان قصد عبور از عرض خیابان را دارد و از طرف دیگر خودرویی نیز با سرعت درحرکت است و احتمال برخورد با دانش آموز وجود دارد.
وی گفت: این معلم فداکار با دیدن این صحنه بلافاصله به سمت دانش آموز حرکت و از برخورد خودرو با وی جلوگیری می کند اما خود دچار حادثه می شود.
به گزارش برگزیده ها حسین زاده اضافه کرد: براثر برخورد این خودرو با معلم فداکار، وی از ناحیه مچ و آرنج پا دچار مصدومیت شده و بلافاصله با حضور اورژانس 115 درمحل حادثه ،به بیمارستان مطهری این شهر منتقل می شود.
وی تصریح کرد: با اطلاع خانواده دانش آموز از این حادثه، مادر خانواده به همراه فرزند دانش آموز خود با دسته گل و شیرینی به عیادت معلم فداکار و قدردانی از او می روند.
فداکاری و ایثار معلمان ایرانی طی سال های اخیر بارها در گوشه و کنار کشور مشاهده شده است که آخرین بار آن چندی پیش توسط معلم سیستان و بلوچستانی زنده یاد "حمیدرضا گنگوزهی" اتفاق افتاد، اگرچه در آن حادثه، معلم فداکار جان خویش را از دست داد اما ایثار و فداکاری او برای همیشه در یاد و خاطره ملت ایران بالاخص مردم آن دیار باقی می ماند.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان حدود 60 هزار دانش آموز دارد.
/3039/1860


,