مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پراید در خیابان دماوند/ عکس


واژگونی خودروی پراید در خیابان دماوند منجر به مرگ راننده که زن جوانی بود، شد.

به گزارش تسنیم، ساعت 2:49 بامداد امروز واژگونی خودروی سواری در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 92 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سید هادی حجازی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال حرکت در خیابان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد شدید با جدول کنار خیابان، واژگون شده بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وی با اشاره به محبوس شدن راننده داخل اتاقک خودرو عنوان کرد: نیروهای عملیاتی بی‌درنگ پس از قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات ویژه قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و راننده جوان که خانمی حدوداً بیست و یک ساله بود را از اتاقک متلاشی شده وسیله نقلیه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حجازی تصریح کرد: متأسفانه پس از معاینات اولیه از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد راننده جوان در همان لحظات اولیه براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری این وسیله نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند همچنین علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.